کد خبر : 31308
تاریخ انتشار : دوشنبه 8 فروردین 1401 - 18:10
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای نمازی در آغاز سال جدید برای گشایش امورات بسته هستند

نمازی در آغاز سال جدید برای گشایش امورات

نمازی در آغاز سال جدید برای گشایش امورات

آیت‌الله توکل به‌مناسبت آغاز سال جدید توصیه به خواندن نمازی نمودند که باعث گشایش در امورات زندگی می‌شود.

نمازی در آغاز سال جدید برای گشایش امورات

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دست نوشته‌های معارفی امیرمحسن سلطان‌ احمدی: آیت‌الله سید رحیم توکل از اساتید برجسته اخلاق شهر مقدس قم شنبه ۶ فروردین ۱۴۰۱ در اولین برنامه یاد خدا در سال جدید توصیه‌ای عبادی نمودند که اکسیر عجیبی در گشایش امورات زندگی است.

همچنین ایشان توصیه به مداومت بر خواندن این نماز در طول سال نمودند که هر هفته یا حداقل هر ماه این عمل عبادی را برای گشایش امورات زندگی و باز شدن گره‌های بسته انجام دهید.

در ادامه توصیه ایشان تقدیم شما معارف جویان عزیز می گردد.

خواندن نماز حضرت زهرا(س) در ایام نوروز و سال جدید

نمازی در آغاز سال جدید برای گشایش امورات یک نکته‌ای را در اول سال می‌خواهم به عزیزان متذکر شوم که بنده حقیر هر سال این برنامه را دارم و تقید هم بر انجام آن دارم و آن خواندن نماز حضرت زهرا (س) است. در این ایام نوروز یک زمانی را شروع کنید حالا روز یا شب فرقی نمی‌کند و نماز حضرت زهرا (س) را بخوانید.

این نماز در مفاتیح آمده که دو رکعت است در رکعت اول یک حمد و صد تا سوره قدر و رکعت دوم یک حمد و صد تا سوره توحید است؛ که این نماز واقعا اکسیر است.

سعی کنید این نماز را حتما بخوانید و در طول سال هم بر خواندن آن مداومت داشته باشید و بعد از نماز نیز حتما از خدا حاجات خود را بخواهید که خیلی اکسیر عجیبی است و ان شاءالله می‌بینید که این سالتان با همه سال‌ها فرق می‌کند.

عزیزی را سراغ دارم که اگر معرفی کنم ظاهرا همه او را می‌شناسید. من در کار این عزیز دقت کردم، فکر کنم هفت هشت سال است این نماز را هر روز می‌خواند! نه ماهی یک بار یا سالی یکبار بلکه هر روز این نماز را می‌خواند.

مداومت بر خواندن این نماز در طول سال برای گشایش امور زندگی

کیفیت نماز حضرت زهرا (س) برای رفع گرفتاری حتما این نماز را بخوانید که اگر خیلی هم با حال بخوانید نیم ساعت وقت می‌گیرد، در صورتی که ما در طول روز از این نیم ساعت‌ها خیلی هدر می‌دهیم.

حالا اگر هر روز نمی‌توانید حداقل هفته‌ای یکبار بخوانید، اگر هفتگی نشد ۱۵ روز یکبار بخوانید، باز اگر سختتان بود ماهی یکبار بخوانید، باز هم نشد دوماهی یکبار بخوانید، اما حتما در طول سال این نماز را بخوانید، بعد می‌بینید که دستی در زندگی شما می‌آید و آن گره‌های کور در زندگی شما باز می‌شود.

پدیدآورنده:

به کوشش: امیرمحسن سلطان احمدی

www.soltanahmadi.ir

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.

درس اخلاق زیارت نیابتی درس اخلاق
logo-samandehi
error: حق تألیف را رعایت کنید