کد خبر : 4994
تاریخ انتشار : دوشنبه 4 فروردین 1399 - 16:15
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای حضرت مهدی(عج) صاحب و حافظ کشور ایران بسته هستند

حضرت مهدی(عج) صاحب و حافظ کشور ایران

در ادامه گفتاری از آیت الله محمدعلی جاودان درباره توسل به امام زمان حضرت مهدی (عج) و دعای حضرت برای مردم ایران می‌آید.


امام زمان حضرت مهدی(عج) صاحب و حافظ کشور ایرانبه گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دست نوشته‌های معارفی امیرمحسن سلطان‌ احمدی (سلطان‌احمدی دات آی آر): حضرت استاد آیت الله حاج شیخ محمدعلی جاودان(حفظه‌الله) در آستانه سال جدید ۱۳۹۹ شمسی ضمن توصیه به توسل به حضرت مهدی(عج) فرمودند: امام زمان(عج) صاحب و حافظ این کشور است.

در ادامه این کلیپ تصویری و متن سخنان ایشان می‌آید:

 بسم‌اللّه‌الرّحمن‌الرّحیم وَالحَمدُلِلّهِ رَبِّ‌ العالَمین وَ صَلَّی‌اللّهُ عَلی سَیّدِنا مُحَمَّدٍوَ‌آلِهِ الطَّیِّبینَ الطاهرین.

این نعمت شاید فقط شامل حال مردم کشور ما باشد. البته کشورهای دیگری هم هستند که شیعه‌ فراوان دارند، اما اگر بخواهیم بگوییم که یک کشوری مال امام زمان هست و ایشان صاحب آن کشورند، آن کشور ما هستیم. یعنی بیشتر از همه جا ایشان صاحب کشور ما هستند.

انواعی از بلاها چه از طرف دشمن و چه از طرف بلایای طبیعی برای کشور ما پیش آمده، اما حل شده است و ا‌ن‌شاءاللّه این مشکل کنونی هم حل خواهد شد. و امیدوارم که به‌سرعت و به خیر و عافیت این بلا به عنایت حضرت صاحب‌الزمان از کشور ما دفع بشود.

ایشان صاحب این کشورند و سرنوشت این کشور را رقم می‌زنند. البته ما یک وقت‌هایی کوتاهی می‌کنیم و چوب کوتاهی‌های خودمان را هم می‌خوریم، ولی امام زمان صاحب کشور ما هستند و از ایشان انتظار داریم و ایشان آ‌ن‌قدر بزرگ هستند که می‌توانند برای مردم ایران و کشورهای شیعه‌ی دیگر مثل عراق یا افغانستان دعا کنند تا بلا از این کشورها دور بشود.

ان‌شاءالله که سال خوب و باسعادت و با خوشبختی و با راحتی و با خوشی بر ما بگذرد. و امیدواریم که ایشان یک چنین مرحمتی را در حق ما انجام بدهند.

دانلود کلیپ

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.

error: حق تألیف را رعایت کنید