کد خبر : 4864
تاریخ انتشار : پنجشنبه 27 آذر 1399 - 9:11
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای امام زمان(عج) برای هدایت می آیند نه کشتار بسته هستند

امام زمان(عج) برای هدایت می آیند نه کشتار

آیت الله سید عبدالجواد علم الهدی از مجتهدین شهر تهران امام زمان(عج) را وارث زمین دانستند و گفتند: امام زمان(عج) برای هدایت مردم می آیند نه کشتار و فقط یک فرقه به مخالفت با حضرت بر می خیزند.


امام زمان(عج) برای هدایت می آیند نه کشتار / فیلم / آیت الله علم الهدی سید عبدالجواد

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دست نوشته‌های معارفی امیرمحسن سلطان‌ احمدی (سلطان‌احمدی دات آی آر): مرحوم آیت الله سید عبدالجواد علم الهدی از مجتهدین شهر تهران در یکی از سخنرانی هایشان درباره امام زمان(عج) نکات مهم و کوتاهی بیان فرمودند که در ادامه از نظرتان می گذرد.

قرآن می‌فرماید: «وَنُرِیدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَى الَّذِینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَنَجْعَلَهُمْ أَئِمَّهً وَنَجْعَلَهُمُ الْوَارِثِینَ».[۱]

وراثت کره زمین متعلق به امام زمان(عج) است. عدد ملائکه‌ای که از آسمان به کمک حضرت صاحب الزمان(عج) تشریف می‌آورند، فقط عدد میلیارد میلیاردش را خدا می‌داند و اینها می‌آیند که تمام کره زمین را و هر چه انسان در آن است را هدایت کنند.

شمشیر امام زمان(عج)

این کلمه شمشیری (که درباره حضرت) دیده‌اید، به معنای عظمت و قدرت (حضرت) است. جای کارد و کشتار نیست جای هدایت است و حضرت تشریف می‌آورند که (مردم) را هدایت کنند.

بیعت فوری مسیحیان جهان با امام زمان(عج)

بهترین گروهی که به محضر مقدس بقیه الله العظم مشرف می‌شوند و حق را قبول می‌کنند آن وقتی است که مسیحیان دنیا ببینند که اول کسی که در پای حجر الاسود بعد از ندای عالم خیزحضرت امام زمان به حضرت بیعت کرد و در نماز به آن حضرت اقتدا کرد به ایشان ایمان می‌آورند و قتل و گرفتاری هم در میان نیست

تنها فرقه و گروه مخالف حضرت

اما فقط مشکل سر یهود است که قرآن می‌فرماید: «وَلَا تَزَالُ تَطَّلِعُ عَلَىٰ خَائِنَهٍ مِنْهُمْ»[۲]، در لسان عربی و ادبیات عربی «لازال» به معنای همیشه است؛ و قرآن در این آیه می‌فرماید: همیشه. یعنی ای پیغمبر (ص) به امتت بگو: که برای همیشه گرفتار یهود هستید و الان صهیونیست یک گروه از مسلح هستند که می‌خواهند حجاز و عراق را بگیرد و بر ایران تعدی پیدا کنند.

توصیه به توسل به امام زمان(عج) و دعای برای فرجش

خودتان را به وجود اقدس امام زمان نزدیک کنید، سلام بر آن حضرت بعد از نماز صبح و توسل به آن حضرت داشته باشید.

آن بزرگوار به نائب سوم خود فرمودند به دوستان من خبر بده ابوالقاسم حسین نوح نوبختی به دوستان من بگو من یک لحظه از مشا غفلت نمیکنم و همه شما را می‌شناسم هر کس در هر کجا که هست فرج من را از خدا بخواهید که خدا فرج شما را هم گشایش می‌کند.

به کوشش: امیرمحسن سلطان احمدی

www.soltanahmadi.ir

پی‌نوشت ها:
—————————–

[۱] . آیه ۵ سوره قصص: ما می‌خواهیم بر مستضعفان زمین منّت نهیم و آنان را پیشوایان و وارثان روی زمین قرار دهیم!

[۲] . آیه ۱۳ مائده: و دائم بر خیانتکاری آن قوم مطلع می‌شوی.

دانلود فیلم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.

error: حق تألیف را رعایت کنید