کد خبر : 4845
تاریخ انتشار : شنبه 8 آذر 1399 - 19:37
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای توهین به پیامبر(ص) و چرایی آن بسته هستند

توهین به پیامبر(ص) و چرایی آن

توهین به پیامبر(ص) و چرایی آن

ترس از ترویج اسلام ناب محمدی کاملا احساس خطر نموده و شروع به توهین به پیامبر(ص) نموده است آن هم توهین به پیامبری که در قرآن آمده که خدا و ملائکه بر او سلام و درود می فرستند.

دشمن از ترویج اسلام ناب محمدی کاملا احساس خطر نموده و شروع به توهین به پیامبر(ص) نموده است آن هم توهین به پیامبری که در قرآن آمده که خدا و ملائکه بر او سلام و درود می فرستند.

توهین به پیامبر(ص) و چرایی آن

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دست نوشته‌های معارفی امیرمحسن سلطان‌ احمدی (سلطان‌احمدی دات آی آر): عنایاتی که پیامبر اعظم(ص) به جامعه بشریت داشت واقعاً بی‌نظیر بود؛ ایشان عقل بشر را احیا کردند در صورتی که غرب می‌خواهد با القای تفکرات غیراخلاقی عقل بشر را به یک تعطیلی مدرن بکشاند و تنها شخصیتی که مزاحم مسیر تفکرات باطل غرب است همین تفکر والای پیغمبر اسلام(ص) است.

توهین به پیامبر(ص) به خطر ترس از ترویج اسلام

امروز غرب به بهانه تفکرات افراطی مسلمانان به نوعی می‌خواهد جامعه اسلامی را مخدوش کند. ضعف دشمنان اسلام علت اصلی این اهانت‌هاست. این قدر دشمنان اسلام ضعیف شده‌اند و احساس خطر می‌کنند که در مقابل اسلام و مکتب اهل بیت(ع) به دست و پا زدن افتاده‌اند و خودشان هم می‌دانند که دیگر کاری از دستشان بر نمی‌آید.

مکتب شیعه به واسطه غنی بودن این مکتب و اهل بیت(ع) روز به روز جوانانی را دارد تربیت می‌کند که عملا آنها می‌بینند با این تفکر دیگر آل سعودی باقی نخواهد ماند و اینها می‌دانند به زودی بیداری اسلامی طوری جهان را فرا می‌گیرد که زمینه ظهور حضرت مهدی(عج) فراهم می‌شود.

از این رو غرب و دشمنان اسلام کاملا احساس خطر کرده‌اند و اینگونه جسارت می‌کنند. حتی وقتی امام راحل(ره) از دنیا رفتند، روزنامه‌های غربی نوشتند ایشان شوروی را نابود و حکومت‌های غربی را متحیر کرد. لذا فشارهای دارویی، اقتصادی، جناحی و سیاسی به کشورمان وارد کردند، اما دیدند تفکر علوی آن قدر قوی است که این انقلاب و نظام سقوط نمی‌کند. از طرفی بساط آنها در کشورهای اسلامی هم برچیده شده و چند کشوری هم که هنوز با آنها هستند بساط آنها از این کشورها هم در حال برچیده شدن است.

درود و سلام خدا و ملائکه بر پیامبر(ص)

و نکته پایانی اینکه دشمن به پیامبری توهین می کند که خداوند و فرشتگان هر روز بر او سلام و درود می فرستند و می‌گویند «إِنَّ اللَّهَ وَمَلَائِکَتَهُ یُصَلُّونَ عَلَى النَّبِیِّ یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا صَلُّوا عَلَیْهِ وَسَلِّمُوا تَسْلِیمًا؛ خدا و فرشتگانش بر پیامبر درود مى‌فرستند اى کسانى که ایمان آورده‏‌اید بر او درود فرستید و به فرمانش به خوبى گردن نهید»حال مکرون می‌خواهد به چنین پیامبری جسارت و اهانت کند! پیامبری که مکتب آن مکتب اخلاق، صلح و مهربانی است.

پدیدآورنده:

به‌کوشش: امیرمحسن سلطان احمدی سیرجانی

www.soltanahmadi.ir

پی‌نوشت:
آیه ۵۶/ سوره احزاب.
 
 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.

درس اخلاق زیارت نیابتی درس اخلاق
logo-samandehi
error: حق تألیف را رعایت کنید