کد خبر : 4834
تاریخ انتشار : یکشنبه 2 آذر 1399 - 21:46
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای شرم کنید از آه مظلوم! بسته هستند

شرم کنید از آه مظلوم!

شرم کنید از آه مظلوم!

تخریب آلونک بانوی بی‌خانمان توسط شهرداری بندرعباس هر چند اگر قانونی باشد اما شرعی و عقلی نیست در صورتی که طبق آیات و روایاتی که به ما رسیده تاکید شده که از آه مظلوم بترسید.

تخریب آلونک بانوی بی‌خانمان توسط شهرداری بندرعباس هر چند اگر قانونی باشد اما شرعی و عقلی نیست در صورتی که طبق آیات و روایاتی که به ما رسیده تاکید شده که از آه مظلوم بترسید.


شرم کنید از آه مظلوم!به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دست نوشته‌های معارفی امیرمحسن سلطان‌ احمدی (سلطان‌احمدی دات آی آر): در این دوران گرانی و کرونایی شهرداری بندرعباس آلونک یک زن سرپرست خانوار که آن هم بدون هیچ امکاناتی در حاشیه شهر بود را تخریب کرد و این بانوی بی خانمان نیز خودسوزی نمود، که این اقدام باعث جریحه دار شدن قلوب مردم شد.

جای تاسف است که این اقدامات زنجیر وار از سوی شهرداری‌ها در سطح کشور، آن هم کشوری اسلامی چگونه ضربه به نظام اسلامی می زن!، آن هم نظام و انقلابی که با پشتوانه همین مردم به پیروزی رسید و بنیانگذار آن، امام راحل فرمود: افتخار انقلاب ما حمایت از پابرهنگان است.

متاسفانه بیشتر قربانیان این اقدامات شهرداری ها قشر مستضعف و فقیر جامعه است که با بدترین شیوه رفتاری با این قشر فقیر و بی پناه برخورد می کنند و هیچ هراسی هم از عواقب آن ندارند، هر چند اگر قانونی باشد اما شرعی و عقلی نیست در صورتی که طبق آیات و روایاتی که به ما رسیده تاکید شده که از آه مظلوم بترسید.

پیامبر اکرم( صلی الله علیه و آله) در روایتی فرمودند: از نفرین مظلوم بترس که آن همانند پاره ای آتش به سوی آسمان میرود. (اتَّقُوا دَعْوَهَ الْمَظْلُومِ فَانِّها تَصْعَدُ الی السَّماءِ کانَّها شَرارَهٌ. کنز العمال- ۷۶۰۱). بنابراین نفرین مظلوم چون پاره ای از آتش می سوزاند و جلو میرود تا به وسیله غضب تار و پود ظالم را به هم پیچد.

و مظلوم فقط آن سوی مرزها نیست بلکه همین عزیزانی که اینگونه مورد ظلم قرار میگیرند هم هستند و ما به عنوان یک مسلمان نمی توانیم بنشینیم و تماشاچی باشیم که اینگونه به مظلومی ظلم می شود و ساکت بود.

لذا ضمن محکوم کردن این اقدام از مسئولین نظام درخواست می شود که اول ترتیبی اتخاذ کنند که از جامعه محرومیت زدایی کنند که چنین فقری وجود نداشته باشد و دوم اینکه قانونی مصوب شود که منبعد چنین اقدامات سریالی از سوی شهرداری ها صورت نگیرد و سوم اینکه یک عده هم از آب گل آلود سریع ماهی نگیرند، بلکه همواره حق بین باشند و حق را در نظر بگیرند و از آه و نفرین مظلوم بترسند و بدانند در محضر الهی هستند.

پدیدآورنده:

به‌قلم: امیرمحسن سلطان احمدی سیرجانی

www.soltanahmadi.ir

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.

درس اخلاق زیارت نیابتی درس اخلاق
logo-samandehi
error: حق تألیف را رعایت کنید