کد خبر : 4716
تاریخ انتشار : شنبه 21 تیر 1399 - 23:04
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای کرونا بلایی الهی و آزمونی برای زمینه سازی ظهور بسته هستند

کرونا بلایی الهی و آزمونی برای زمینه سازی ظهور

آیت الله احدی طی سخنانی توصیه هایی را به عموم مردم جهت دفع بلای ویروس کرونا و کشف واکسن آن را بیان نمودند که مشروح بیانات ایشان در ادامه می آید.

آیت الله احدی طی سخنانی توصیه هایی را به عموم مردم جهت دفع بلای ویروس کرونا و کشف واکسن آن بیان نمودند و ضمن توصیه به عدم ترس از این بیماری مردم را به خدا و امام زمان(عج) و گفتن ذکر مهیمن و یا اباصالح المهدی(عج) دعوت نمودند.


توصیه آیت الله احدی برای دفع بلای ویروس کرونا و کشف واکسن

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دست نوشته‌های معارفی امیرمحسن سلطان‌ احمدی (سلطان‌احمدی دات آی آر):  جلسه هفتگی درس اخلاق حضرت استاد آیت الله شیخ مهدی احدی(مدظله) شامگاه جمعه  ۲۰ خردادماه ۱۳۹۹ با رعایت پروتکل های بهداشتی در مسجد الزهرا(س) تهران برگزار شد.

آیت الله احدی در حاشیه این جلسه در بین الصلاتین مغرب و عشاء و پایان جلسه نکات بسیار مهمی درباره دفع بلای ویروس کرونا و رسیدن به کشف واکسن آن بیان فرمودند که مشروح آن در ادامه تقدیم شما معارف جویان عزیز می گردد.

توصیه به خواندن ذکر مهیمن برای دفع کرونا

نماز شب هایتان را رها نکنید و امید به خدا داشته باشید. این روزها من عقیده ام این است همه مردم ایران روزی ۳۳۰ بار ذکر یا مهیمن بگویند، بنده هم چند روزی هست این ذکر را شروع کرده ام، البته روزی ده هزار هم برای از بین بردن این ویروس وارد شده و این ده هزار خودش رمز دارد، و ۳۳۰ بار تب را از بین می برد. این ویروس اول تب و لرز ایجاد می کند و این علائم را این ذکر از بین می برد.

زیاد گفتن ذکر یا اباصالح المهدی(عج) و انس بیشتر با امام زمان(عج)

قرآن می فرماید: «لِمَنِ الْمُلْکُ الْیَوْمَ ۖ لِلَّهِ الْوَاحِدِ الْقَهَّارِ»، در آن روز سلطنت عالم با کیست؟ با خدای یکتای بس قاهر منتقم است. (آیه ۱۶ سوره غافر). این ملک مال خداوند است لذا خیلی مواظب باشید و یکی از ذکرهایی که باید بیشتر بگویید: یا اباصالح المهدی(عج) است. حتی یا اباصالح تنها هم کافی است، در روایت وارد شده که صالح اسم زمین است و ابا هم یعنی پدر زمین و امام زمان(عج) ملقب به پدر زمین است.

خواهشاً به این ذکرها عمل  و توجه کنید و زیاد ذکر بگویید، متخصصان که نتوانستند دارو پیدا کند در صورتی که بهترین داروی شفا بخش ذکر خداست و باید نگاهتان به پروردگار باشد. ان شاءالله به خواست خدای تبارک و تعالی این بیماری از همه رفع شود و قطعاً هر کسی به اهل بیت(ع) توجه کند رفع می شود.

نذر اهل بیت(ع) نمودن جهت درمان و دفع بلا

برای دفع این بلاها و بیماری ها نذر اهل بیت(ع) کنید. من با نذر خیلی چیزها گرفته ام و همه را به نذر برای اهل بیت(ع) توصیه می کنم. ای مردم به ما و عارف دعوت نشوید، بلکه همگی به خدا و اهل بیت(ع) دعوت شوید. نگویید مثلا آیت الله بهجت(ره) ما را شفا داد، ایشان همیشه منکر این حرف بودند و می گفتند به خدا و اهل بیت(ع) متوسل شوید و خیال همه به خدا و اهل بیت(ع) باشد و همه ما دست نیازمان به سوی خدا و اهل بیت(ع) است.

پزشکان نذر کنند و روزه بگیرند تا واکسن را کشف کنند

دکترهای عزیز ۲۰ روز نذر کنید، چله و روزه بگیرید و بعد سراغ دستگاه های آزمایشگاهی خود بروید و بدانید با این توسل و نذر زودتر از کفار می توانید واکسن آن را پیدا کنید. این آقایی که ماهواره امید را به فضا فرستاد، به خود من می گفت ۲۰ شب احیا و ۲۰ روز روزه گرفتم تا مدار این ماهواره را پیدا کردم، در صورتی که بیگانگان به ما می خواندید که نمی توانید. شما هم با خلوص نیت و توسل می توانید واکسن آن را پیدا کنید.

شما این علم را خواندید اما این علم یک حجاب دارد که با روزه گرفتن و چله گرفتن این حجاب کنار می رود. از خداوند میخواهیم که پروردگار ذهن پرستاران و دکتران ما را به اشراقات نورانی خودش آنچنان نورانی گرداند که دوا و درمان این بیماری را به برکت امام زمان(عج) پیدا کنند.

به گروه های سیاسی دل نبندید امیدتان فقط خدا و امام زمان(عج) باشد

به این افراد و این مجلس و این آقا و این فرد امید نداشته باشید، این افراد هر چه طرح داشتند را ارائه کردند و همه طرح های آنها شکست خورد و باید همه چشم امیدشان به خدا و امام زمان(عج) باشد، امام زمان(عج) یاور ما است نه این مجلس و این افراد، پس با تمام وجود از خدا بخواهید که ما را جز سربازان امام زمان(عج) و در کنار حضرت قرار دهد.

بیماران جهت شفا به مظلومیت امیرالمؤمنین(ع) متوسل شوند

در روایات دارد اگر کسی بیمار شد به مظلومیت امیرالمؤمنین(ع) گریه کند که در صورت مصلحت الهی شفا می یابد. علامه امینی(ره) می فرمود هر وقت بیماری به کسی خیلی فشار آورد یک قطره اشک بر مظلومیت اول مظلوم عالم امیرالمؤمنین(ع) بریزد.

مرگ یکی از دوستان بدون داشتن هیچ بیماری زمینه ای

می گفتند که مرگ در اثر کرونا به خاطر بیماری زمینه ای است، اما مطلع شدم یکی از عزیزان که هیچ بیماری زمینه ای و کسالتی هم نداشت مبتلا به کرونا شده در صورتی که وی شدیداً  مسائل بهداشتی و ماسک زدن را رعایت می کرد و همکار ایشان می گفت همیشه وی مایع ضدعفونی به همراه داشت و در اجتماعات هم حاضر نمی شد، اما با این حال وی مبتلا شد و ترس کرونا تمام وجودش را گرفت تا حدی که باعث شد به خاطر ترس از کرونا فوت کند.

مرگ دست خداست از خدا بترسید و از کرونا نترسید

بدانید این کرونا مأمور از سوی خدا است و نسبت به کرونا نترسید و از خدا بترسید؛ صدا و سیما هم زیاد مردم را می ترساند در صورتی که مرگ و حیات دست خداست او می میراند و زنده می کند، اما در عین حال مواظبت هم کنید ولی استرس نداشته باشید که استرس خیلی بد است و باعث مرگ می شود.

عدم ترس امام خمینی هنگام بازگشت به ایران

امام خمینی(ره) وقتی می خواستند از فرانسه به ایران بیایند، به امام گفتند ممکن است با موشک هواپیمای شما را بزند، اما امام گفت مرگ دست خدا است و بدون هیچ ترسی سوار هواپیما شد و به ایران آمدند.

بنابراین باید خودتان را به خدا بسپارید اما درهای منزل خدا و مساجد را بستید و درهای منزل های خود را باز کردید و منزل را پناهگاه خود کردید.

کرونا بلایی الهی برای آزمایش بشر / خطر ترس از کرونا

کرونا بلایی است که نازل شده است و خداوند نیز در قرآن می فرماید: « وَلَنَبْلُوَنَّکُمْ بِشَیْءٍ مِنَ الْخَوْفِ وَالْجُوعِ وَنَقْصٍ مِنَ الْأَمْوَالِ وَالْأَنْفُسِ وَالثَّمَرَاتِ ۗ وَبَشِّرِ الصَّابِرِینَ» قطعاً همه شما را با چیزی از ترس، گرسنگی، و کاهش در مالها و جانها و میوه‌ها، آزمایش می‌کنیم؛ و بشارت ده به استقامت‌کنندگان! (آیه ۱۵۵ سوره بقره).

با مرگ و میر خداوند دارد شما را آزمایش می کند، البته باید مسائل ظاهری و بهداشتی را رعایت کرد اما ترس نداشته باشید، این ترس مردم را می کشد و مردم با ترس کرونا دارند می میرند.

من وقتی کرونا گرفتم سریع ذکر خدا را گفتم؛ یک روز ترسیدم اما دیگر اخبار تلویزیون را بستم چون آدم را بیشتر می ترساند. در کرونا اولین اتفاقی که می افتد اکسیژن خون پایین می آید و من نگذاشتم اکسیژن خونم پایین بیاد، در صورتی که اگر پایین بیاید فرد بیهوش می شود و یکی از عواملی که اکسیژن خون در این شرایط پایین می آید ترس است، که نباید ترسید.

مرگ دست خداست نه کرونا

در این دوران که کرونا گرفتم امید به خدا داشتم و این ها همه حرف است و مرگ ما که دست کرونا نیست، مرگ ما دست خدا است. بعضی ها دارند قرآن می خوانند یا سینه می زنند و می میرند، این مرگ را خدا مشخص کرده است که اینگونه فرد بمیرد.

 من یادم نمی رود زمانی که در جوانی به مجالس روضه حاج منصور می رفتم، شب در دعای کمیل همه سینه میزدم اما فردی که در جمع ما داشت سینه میزد همینجور در حین سینه زدن فوت کرد. پس بدانید مرگ دست خدا است و هر زمان وقت آن رسیده باشد، سراغ انسان می آید.

ذکر خدا را بگویید

ما غربی نیستیم ما ذکر خدا و اهل بیت(ع) را داریم، لذا همه دست به دعا بردارید و زیاد بگویید: «یا مَنْ اِسْمُهُ دَوآءٌ وَ ذِکْرُهُ شِفآءٌ» اى که نامش دوا و ذکرش شفا است. همه می گویند مساجد را تعطیل کنید در صورتی که باید مسجد بیایید و دسته جمعی دعا کنید، هنوز به خدا بر نگشتید و دنبال واکسن و داروی درمان کرونا هستید در صورتی که خداوند با کرونا می خواهد پوزه دانشمندان را به خاک بمالد و بگویید دیدید نتوانستید کاری انجام دهید.

روز اول که کرونا شیوع پیدا کرد، از استادم علامه شنیدم که فرمودند بنا بر این است که کسانی که این همه در جهان می گفتند عصر تمدن و علم است و چقدر مقاله بر علیه خدا نوشتند، با این کرونا تنبیه شوند. آن نخست وزیر احمق انگلیس وقتی کرونا آمد به پزشک پروفسورش پناه بود و می گفت تا این هست کرونایی هم نیست و اول همین پزشک مبتلا به کرونا شد و فوت شد و بعد خود نخست وزیر هم گرفتار کرونا شد.

کرونا آزمونی برای زمینه سازی ظهور و غربالگری

اصلاً بنا بر این است که کرونا به بی حجاب ها و با حجاب ها، به بی دین ها و با دین ها درس بدهد، تا زمینه ظهور آقا امام زمان(عج) فراهم شده و فرج نزدیک شود و آقا جان ما بیاید.

فرمودند هر وقت گم شدید یا در هجمه ای از بیماری ها گم شدید یک بار بگویید: یا اباصالح(عج). چرا آقا را صدا نمی زنید در نماز و در همه حال آقا جان را صدا بزنید و او را باور کنید. معلوم است ما گناهکار هستیم که خدا و آقا جان ما را تحویل نمی گیرد.

این ظواهر را باید رعایت کنید و به ذکر و یاد خدا وصل شوید، اما خدا را فراموش کردید در صورتی که باید دل ما به خدا وصل باشد. در کمیل می خوانید: «یا سابِـغَ النِّعَمِ، یا دافِعَ النِّقَمِ، یا نُورَ الْمُسْتَوْحِشینَ فِی الظُّلَمِ، یا عالِماً لا یُعَلَّمُ»

باور کنید من در جریان فوت پسر خودم به گفته برخی از بزرگان ایمان آورند، که پیام داده بودند آقای احدی دیگر دعا نکن قرار نیست او برگردد او باید برود. در برخی خواسته ها اصرار ما فایده ندارد. بالاخره خدا همه را می برد و پیر و جوان، فقیر و غنی هم برای خدا فرقی ندارد.

اگر گوش به فقیه می دادید امروز ارز به این قیمت نمی رسید. دشمن دنبال از بین بردن دین ما است قدر ولایت را بدانید ایشان فرمودند امروز به شما می گویند موشک نسازید و پس فردا می گویند دین نداشته باشید. دشمن دنبال گرفتن دین ما است. من عقیده دارم تا زنده هستم نابودی آمریکا را می بینم و از آن استادی که این حرف را شنیدم من به او ایمان دارم و این انقلاب به انقلاب مهدی(عج) وصل می شود.

فرا رسیدن دوران غربالگری قبل از ظهور

از این گرانی ها نترسید اینها آزمایش الهی است و خدا دارد همه را آزمایش می کند. ملت ما بی نظیر است و سربازان امام زمان(عج)  باید از ملت ما انتخاب شود و این مشکلات برای غربالگری و امتحان است تا مشخص شود چه کسانی تا آخر تحت هر شرایطی در رکاب امام زمان(عج) باقی می مانند.

دوران غربال رسیده است و من یک قدم عقب نمی روم و می دانم با همین شهدا برمیگردیم و باید کنار امام زمان(عج) باشید.

امام زمان(عج) یک دفعه می آیند و می گوید: الا یا اهل العالم ان المهدی و همه غافل می شوید، مواظب باشید الان سرد نشوید امیدوار باشید که اگر قرار است یار امام زمان(عج) باشید از این مشکلات و گرانی ها نترسید.

من خادم شما و شهدا هستم و نه منتسب به رهبری و دفترش و نه در خدمت جایی هستم و نه از جایی حقوق می گیرم اما فدایش می شوم چون می فهمم حرف ایشان درست است و حرف همان است که در روایات آمده است.

پس مواظب باشید و نترسید و محکم در آستانه ماه محرم به سمت عزای حسینی بروید. امام حسین(ع) دستگیری می کند مگر علم ابوالفضل(ع) شکسته است، آقا دستگیری می کند. متاسفانه یک ترس عظیم در ملت ایجاد شده که همه از ترس کرونا دارند می میرند.

پدیدآورنده:

به کوشش: امیرمحسن سلطان احمدی

www.soltanahmadi.ir

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.

درس اخلاق زیارت نیابتی درس اخلاق
logo-samandehi
error: حق تألیف را رعایت کنید