کد خبر : 4678
تاریخ انتشار : پنجشنبه 5 تیر 1399 - 11:16
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای لزوم دعا و ترک گناه و ارتباط با امام زمان برای رفع کرونا بسته هستند

لزوم دعا و ترک گناه و ارتباط با امام زمان برای رفع کرونا

آیت الله احدی گفت: کرونا یک بلای الهی جهت امتحان بشریت است که برای رفع آن مردم باید گناه را ترک کنند و به درگاه الهی دعا و تضرع کنند و به امام زمان(عج) متوسل شوند.

 

آیت الله احدی در جلسه هفتگی اخلاق خود گفت: کرونا یک بلای الهی جهت امتحان بشریت است که برای رفع آن مردم باید گناه را ترک کنند و به درگاه الهی دعا و تضرع کنند و به امام زمان(عج) متوسل شوند.


لزوم دعا و ترک گناه و ارتباط با امام زمان برای رفع کرونا آیت الله احدی

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دست نوشته‌های معارفی امیرمحسن سلطان‌ احمدی (سلطان‌احمدی دات آی آر):  جلسه هفتگی درس اخلاق حضرت استاد آیت الله شیخ مهدی احدی(مدظله) شامگاه جمعه  ۳۰ خردادماه ۱۳۹۹ با رعایت پروتکل های بهداشتی در مسجد الزهرا(س) تهران برگزار شد.

آیت الله احدی در ابتدای این جلسه به شرح بخشی  از خطبه سوم نهج البلاغه پرداختند و در ادامه با توجه به ادامه شیوع کرونا تذکراتی در این باره بیان فرمودند. در ادامه گزیده بیانات ایشان از نظرتان می گذرد.

ترک گناه راه رفع کرونا

این ویروس کرونا به این زودی رفع نمیشود مگر اینکه گناه را ترک کنید. این روزها باید دعا کنید چرا همه‌اش می‌ترسید و حرف پزشکی می‌زنید، باید دعا کنید تا این ویروس رفع و دفع شود. این ویروس کشورهای غربی را به قحطی خواهند انداخت.

بیماری که با توسل به امام حسین(ع) شفا یافت!

یک ماه قبل عزیزی زنگ زد و گفت که مادر خانمم سن زیادی ندارد ولی در اثر کرونا به کما رفته است و درخواست نمود که به علامه تماس بگیرم و گفتم که علامه جواب نمیدهند ولی می‌گویم که علامه برای ایشان دعا کنند.

این خانم در کما سطح هوشیاری‌اش به ۳۰ رسیده بود که نشان از قطع امید شدن دکترها داشت، ولی این خانم هر هفته در منزلش روضه داشت به حدی که اگر کسی هم نمی‌آمد، خودش تنهایی می‌نشست و روضه خوان دعوت می‌کرد که روضه بخواند. ده شب ماه محرم هم روضه می‌گرفت. گفتند که دختر این خانم می‌رود منزل همانجایی که روضه هفتگی می‌خواندند و سرش را به منبر می‌زند و می‌گوید حسین(ع) جان من مادرم را از شما می‌خواهم! دو ساعتی این دختر خانم از ته دل اشک می‌ریزد و به امام حسین(ع) متوسل می‌شود که زنگ می‌زنند و می‌گویند که مادر به هوش آمده است.

بعد از اینکه هوشیاری مادر سر جایش آمد و بهتر شد از او می‌پرسند چه شد؟ که وی می‌گوید: یک خانم قد خمیده با یک خانمی دیگر را دیدم که گفتم شما که هستید؟ و آن‌ها گفتند: من زینب(س) به همراه مادرم فاطمه(س) هستیم، دختر تو زیر منبر رفته و خواسته که مادرش برگردد و مادرم گفتند اگر این مادر بمیرد فرزندانش اعتقادشان از روضه حسین(ع) کم می‌شود.

بعد دکترها هم از بهوش آمدن این خانم متعجب شدند که چگونه یک دفعه سطح هوشیاری وی که روی ۳۰ بود بالا آمد و بهوش آمد. قرار بود امشب این خانم را به این جلسه بیاورند که من گفتم بگذارید کمی بهتر شود و در جلسات بعد این خانم را به این جلسه می‌آورند.

توسل مضطرانه به حضرت زینب(س)

همه ما برای رفع و دفع این ویروس کرونا باید دعا کنید و متوسل شوید. قرآن می‌فرماید: «اَمَّن یُّجیبُ المُضطَرَّ اِذا دَعاهُ» آیه ۶۲ سوره نحل: آن کس که دعای بیچاره مضطر را به اجابت می‌رساند. مصداق این مضطر عمه جان حضرت زینب(س) است که باید به ایشان زیاد متوسل شوید. امام صادق (ع) فرمودند: روز عاشورا عمه جان ما زیاد به قتلگاه می‌رفت و بر می‌گشت.

به خاطر این ویروس نباید مجالس دعا و روضه را تعطیل کنید، باید بیشتر متوسل شوید و دعا کنید و همیشه تمام توجهات شما به این توسلات به اهل بیت(ع) و دعاها باشد.

کرونا یک بلای الهی برای امتحان بشریت

یک دکتر متخصص و متدین به من گفت الان کرونا دیگر علائم ندارد و علائم آن مثل قبل مشکلات ریوی نیست و هر روز در حال تغییر علائم است تا جایی که الان علائم آن سکته و گرفتگی عروق است، و این تغییر علائم نشان می‌دهد که این ویروس کرونا یک بلا برای آزمون و امتحان همه بشر است.

این دکتر می‌گفت من متخصص جراحی هستم و در آی سیو داشتم با مریضم حرف می‌زدم و او هم داشت با من حرف می‌زد که یک دفعه دیدم چشمش را بست و هر کار کردیم برنگشت، تازه اکسیژن خونش نیز خیلی خوب بود. دیگر از دست ما کاری برنمی آید و همه پزشکان می‌گویند این ویروس یک بلا است، پس باید دعا کنید و توبه نمایید.

توبه کنید چرا باز هم گناه

با وجود این بلا و ویروس کرونا باز که تعطیلات می‌شود با اینکه گفته‌اند در خانه بمانید اما یک عده باز مثل سابق راهی شمال می‌شوند و دوباره همان کارهای معصیت بار و گناهان را انجام می‌دهند! خوب شما که با وجود نزول این بلای همه گیر و جهانی دست از معصیت و گناهان خود برنداشته‌اید، خدا هم دست از بلا بر نمی‌دارد.

دوره آخرالزمان دین ما از سرمه هم کمرنگ‌تر می‌شود تا جایی که برخی به راحتی نماز را کنار می‌گذارند، به راحتی حجاب را کنار می‌گذارند، به راحتی قرآن را ترک می‌کنند و حتی به قرآن جسارت هم می‌کنند.

لزوم ارتباط عاشقانه با امام زمان(عج)

اگر می‌خواهید این بلاها دفع و رفع شود باید گناه نکنید و سریع از کارهای گذشته خود توبه کنید، باید با امام زمان(عج) ارتباط برقرار کنید اما متاسفانه رابطه شما و عشق شما با آقا امام زمان(عج) کمرنگ شده است، با امام زمان(عج) حرف نمیزنید و ارتباط ندارید.

اول کسی که با آقا امام زمان (عج) حرف زد، مادرشان حضرت فاطمه زهرا (س) بود که گفت: «ولدی مهدی» در این دوران باید زیاد به امام زمان(عج) متوسل شد و حرف زد و محبت نمود. چرا دیگر با امام زمان(عج) انس و ارتباط ندارید و با امام زمان(عج) حرف نمیزنید. اصلا دیدن آقا که محال نیست! مرحوم آخوند در کفایه می‌گوید: نگویید دیدن آقا محال است، استاد ما آیت الله وحید هم گفتند محال نیست.

شما عاشق مهدی (عج) شوید بعد ببینید آیا آقا را نمیبینید. شما عاشق شدید اما عاشق چه چیزی شدید؟ چرا عاشق دیدار مهدی(عج) نمیشوید؟! چرا این همه پیامک‌های عاشقانه‌ی حرام می‌فرستید و عشق حرام دارید! عاشق امام زمان(عج) شوید.

آقا جان به سستی‌های ما، کاهلی‌های ما، بی‌حجابی‌های ما رحم کنید، ما جاهلیم، بچه‌های ما نادان هستند اما شما کریم هستید دست ما را بگیرید. در دل شب و سحر بیدار شوید و اینگونه با امام زمان(عج) درد دل کنید و به کسی هم نگویید.

پدیدآورنده:

به کوشش: امیرمحسن سلطان احمدی

www.soltanahmadi.ir

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.

درس اخلاق زیارت نیابتی درس اخلاق
logo-samandehi
error: حق تألیف را رعایت کنید