کد خبر : 3573
تاریخ انتشار : پنجشنبه 29 مرداد 1394 - 21:31

کرامتی از امامزاده موسی مبرقع ابن الجواد(ع)

حجت الاسلام و المسلمین عرفان مدرس حوزه علمیه قم کرامتی از امامزاده موسی مبرقع فرزند بلا فصل امام جواد(ع) نقل نمودند که در ادامه می آید.

در طول این سالها که توفیق خدمت در محضر حضرت موسی مبرقع (ع) نصیبم شد،کرامات بیشماری از دردانه امام جواد (ع) شخصا به چشم مشاهده نمودمم و از طرفی هم حاجاتی خودم داشتم که با توسل به ایشان بدست آوردم.

از این رو  به مناسبت پنجم ذیقعده روز تجلیل و بزرگداشت امامزادگان در آستان حضرت موسی مبرقع (ع) نیز مراسم تجلیل و بزرگداشتی در شامگاه چهارشنبه ۲۸ مردادماه ۱۳۹۴ برگزار شد که سعادت حضور در این مراسم را داشتم.

سخنران این مراسم حجت الاسلام و المسلمین حسن عرفان از مدرسین حوزه علمیه قم بودند که در این مراسم کرامتی از این امامزاده نقل نمود که یاداشت کردم و اکنون تقدیم شما خوانندگان گرامی می نمایم.

کرامتی از امامزاده موسی مبرقع(ع) فرزند بلافصل امام جواد(ع)

حجت الاسلام و المسلمین عرفان اظهار کرد:یکی از علماء عالیقدر به من فرمودند که متوجه شدم یکی از طلاب درمانده شده و مشکل مالی دارد؛مثلا خانه می سازد در ساخت آن مانده است و نمی تواند خانه اش را تکمیل کند و محتاج چند میلیون پول می باشد.

ایشان می گفت آمدم خدمت حضرت موسی مبرقع(ع) برای دوستم توسل پیدا کردم و از محضر شریف موسی مبرقع(ع) خواستم که ایشان پیش خدای متعال واسطه بشوند و این مشکل مالی این طلبه امام زمان (عج) برداشته بشود.

ایشان می گفتند : از محضرشریف امامزاده موسی مبرقع(ع) خارج شدم فقط و فقط رسیدم لب خیابان،ببینید فاصله اینجا(امامزاده) تا لب خیابان(ابتدای خیابان طالقانی) چقدر است؛گفت رسیدم سر خیابان دیدم یکی از دوستانم که سالها او را ندیده بودم با ماشینش داشت می رفت ترمز کرد و با من خیلی احترام و عرض عطوفت نمود و مرا سوار ماشین کرد و وقتی که سوار ماشین شدم گفت حاج آقا کجایی؟چند وقت ندیدمت بعد بلافاصله گفت:چند میلیون پول بیکار دارم نمیخواهی؟من هم گفتم الان برای همین آمده بودم نزد حضرت موسی مبرقع(ع)ایشان گفت:از فاصله اینجا(امامزاده) تا لب خیایان حاجتم برآورده شد.

حجت الاسلام برهان در ادامه بیان نمودن این کرامت از امامزاده موسی مبرقع(ع) عنوان کرد:من یک تحقیق دیگری کردم که بعضی از عزیزان دیگر هم که آمدند به وجود مقدس موسی مبرقع(ع) توسل پیدا کردند و آنها هم سریع حاجاتشان را گرفته اند.

امامزاده ها مثل میوه ها هر کدام ویتامین خاصی دارند

حجت الاسلام برهان در ادامه سخنانشان به نظر آیت الله بهجت (ره) در خصوص امامزادگان اشاره و اظهارکرد:یک نکته هم عرض کنم که آیت الله بهجت می فرمودند امامزاده ها مثل میوه ها هستند میوه ها هر کدام یک ویتامین خاص دارند و امامزادگان هم همینطور هستند. بعضی از این امامزادگان سریع بیماران را شفا می دهند، بعضی از امامزادگان گرفتاری های مالی را سریع از بین می برند.

بعضی از امامزادگان مثل وجود اقدس و اطهر حضرت ابوالفضل(ع) مشکلات معنوی را از بین می برند و اگر کسی بخواهد به مقام قرب الهی برسد سلمان یا سلمان گونه بشود باید توسل به حضرت ابوالفضل (ع) پیدا بکند همانطور که آیت الله سید علی قاضی توسل به ایشان پیدا کرد.

بعضی از امامزاده ها عجیب هستند و تجربه هم شده است مشکل ازدواج را حل می کنند این نکته ای است که از اسرار می باشد و حضرت آیت الله بهجت گوش زد کرده اند.

یادآور می شوم که امامزاده حضرت مبرقع(ع) فرزند بلا فصل امام جواد(ع)،نوه بزرگوار امام رضا(ع) و برادر امام هادی(ع) می باشد که در خیابان طالقانی(آذر) شهر مقدس قم،کوچه ۵۹،مشهور به محله چهل اختران دفن شده اند که در جوار آرامگاه ایشان چهل و دو امامزاده دیگر نیز مدفون می باشد که در هیچ کجا تا این حد امامزاده در یک مکان مدفون نمی باشد و چنانچه به شهر مقدس قم سفر نمودید این مکان زیارتی که در مرکز شهر قرار دارد را از دست ندهید و تشرف پیدا کنید.

ضمنا چنانچه بعد مسافت امکان تشرف به این مکان مقدس را برای شما فراهم نمی نماید می توانید در بخش زیارت نیابتی به این حقیر نیابت داده تا از طرف شما توسل نموده و اگر حیاتی بود در اولین فرصتی که به زیارت حضرت موسی مبرقع(ع) مشرف می شود نایب الزیاره شما باشم.

به قلم:امیرمحسن سلطان احمدی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ابوالفضل سرکارعبیری یکشنبه , ۱۹ تیر ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۰

سلام شبی خواب دیدم ایشان راصدامیزنم وحوائجی دارم که نیت کردم ازطرف این حقیرنائب الزیاره باشید

*****************
سلام علیکم
درخواستتان انجام شد، ان شاءالله حاجت روا شوید

نرگس سه شنبه , ۳۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱:۰۲

سلام نمیشه کامل بگین؟ الان متوجه نشدم برا چه اموری بهتره به ایشون متوسل شد؟ بقیه امازاده ها رو هم میدونید برا چه مسئله ای؟ زیارت نیابتی به چه شکله؟

خواهر رزمنده جمعه , ۳۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۴

سلام علیکم
دلمان لرزید… خیلی التماس دعا
بسپارید برای هدایت شدن ما دعا کنند…

نظرات بسته شده است.

درس اخلاق زیارت نیابتی درس اخلاق
logo-samandehi
error: حق تألیف را رعایت کنید