کد خبر : 3564
تاریخ انتشار : چهارشنبه 9 اردیبهشت 1394 - 15:04
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای معرفی نرم افزار درباره ماه رجب و اعتکاف+دانلود رایگان بسته هستند

معرفی نرم افزار درباره ماه رجب و اعتکاف+دانلود رایگان

اعتکاف از مسائلی است که در دین مبین اسلام بر ما تاکید و توصیبه شده است و در ماه رجب اعتکاف جایگاه بیشتری پیدا کرده که در ایام بیض که در سه روز سیزدهم و چهاردهم و پانزدهم رجب است علاقمندان معتکف می شوند،در روایات ذکر شده کسی که از روی اعتقاد و ایمان معتکف شود خداوند گناهان گذشته و آینده فرد را مورد آمرزش قرار می‌دهد از این رو در ادامه مجموعه ای آموزشی برای معتکفین خدا جو معرفی می نمایم تا به سهولت بتوانند با اعتکافف اعمال و شرایط آن آشنا شوند.

اعتکاف از مسائلی است که در دین مبین اسلام بر ما تاکید و توصیبه شده است و در ماه رجب اعتکاف جایگاه بیشتری پیدا کرده که در ایام بیض که در سه روز سیزدهم و چهاردهم و پانزدهم رجب است علاقمندان معتکف می شوند،در روایات ذکر شده کسی که از روی اعتقاد و ایمان معتکف شود خداوند گناهان گذشته و آینده فرد را مورد آمرزش قرار می‌دهد از این رو در ادامه مجموعه ای آموزشی برای معتکفین خدا جو معرفی می نمایم تا به سهولت بتوانند با اعتکافف اعمال و شرایط آن آشنا شوند.

ویژه‌ نامه اینترنتی اعتکاف

ویژه‌نامه اعتکاف با بخش‌هایی همچون فیلم‌های اعتکاف، بیانات رهبری در خصوص اعتکاف، اعمال ام داوود، احکام و استفتائات اعتکاف، فیش سخنرانی اعتکاف و اعمال ام داوود توسط پایگاه اطلاع‌رسانی محراب منتشر شده است.

بخش فیلم‌های اعتکاف شامل مستندی در خصوص مراسم اعتکاف دانشجویی در خمینی شهر، نشاط جوانی، بیان احکام اعتکاف توسط حجت‌الاسلام فلاح زاده و مستندی از برگزاری اعتکاف در مسجد دانشگاه تهران و بخش بیانات رهبری در خصوص اعتکاف شامل دو بیانات از ایشان است.

سخنرانی اعتکاف شامل موضوعاتی همچون ولایت شرط قبولی عبادت، تگ مهر و تسبیح اعتکاف و عبادت، تگ مهر و تسبیح اعتکاف و قناعت، تگ مهر و تسبیح اعتکاف وجلوت و تگ مهر و تسبیح اعتکاف و خلوت است.

در بخش احکام و استفتائات اعتکاف از فرمایشات مقام معظم رهبری، آیات عظام: بهجت(ره)، صافی گلپایگانی، سیستانى، مکارم شیرازی و  فاضل لنکرانی(ره) آمده است.

جهت مشاهده این ویژه نامه روی عناوین زیر کلیک نمایید:

فیلم های اعتکاف

 

بیانات رهبری در خصوص اعتکاف

 

اعمال ام داوود

 

احکام و استفتائات اعتکاف

 

فیش سخنرانی اعتکاف

 

اعمال ام داوود

 

نرم‌افزار«تنهایی با خدا» ویژه ماه رجب

نرم‌افزار اعمال ماه رجب بگونه‌ای طراحی شده که امکان نصب و اجرا بر روی طیف وسیعی از گوشی‌ها و نیز گوشی‌هایی با سیستم عامل آندروید را فراهم می‌سازد.نرم‌افزار«تنهایی با خدا» توسط مؤسسه موج همراه نور؛ ویژه ماه رجب و مراسم معنوی اعتکاف تولید شده است.

محتویات نرم افزار ادعیه و اعمال ماه رجب :

–      فضیلت ماه رجب
–      ادعیه روزانه ماه رجب
–      لیله الرغائب (شب آرزوها)
–      اعمال مخصوصه ماه رجب
–      معنا و پیشینه اعتکاف
–      شرایط اعتکاف و معتکف
–      روزه و اعمال اعتکاف
–      پیشینه و آثار اعتکاف
–      نیابت و اقسام اعتکاف
–      مکان و زمان اعتکاف
–      نیت اعتکاف
–      اعتکاف در احادیث و آیات قرآنی
–      استفتائات اعتکاف
–      محرمات اعتکاف
–      قضا و کفاره اعتکاف

دانلود نسخه اندروید

 

دانلود نسخه جاوا

 

نرم افزار اندروید «فصل خلوت» ویژه اعتکاف

نرم‌افزار فصل خلوت شامل بیانات رهبر انقلاب در مورد اعتکاف است. همچنین در این نرم‌افزار از بیانات آیت­‌الله‌العظمی مکارم شیرازی و آیت‌الله‌العظمی جوادی آملی و سخنان حجج­‌اسلام تکیه­‌ای و پناهیان در مورد اعتکاف استفاده شده­ است. از ویژگی­‌های دیگر این برنامه ارائه اعمال ماه رجب و ایام­‌البیض، از جمله اعمال ام­‌داوود است.

همچنین برای بهتر برگزار کردن مراسم اعتکاف نکات و تذکراتی در این نرم­‌افزار آورده شده­ است که مورد استفاده برای مسئولان امر اعتکاف و معتکفان است. از جمله ویژگی­‌های این قسمت، برنامه روزانه است که یک شبانه­‌روز را برای استفاده هرچه بیشتر معتکفان از وقت خود، تقسیم­‌بندی کرده­ است.

موارد فوق به‌صورت آفلاین در نرم‌افزار قرار داده شده­ است. در این برنامه برای دسترسی راحت مخاطبان به سایر موارد مربوط به اعتکاف مواردی نیز به‌صورت آنلاین قرار گرفته شده­ است که شامل موارد زیر است:

۱) احکام تصویری، صوتی و متنی (احکام تصویری شامل پنج کلیپ از سخنان حجت‌الاسلام فلاح‌زاده بوده که به‌صورت کامل و دقیق به بیان احکام اعتکاف پرداخته­ است؛ احکام صوتی شامل دو کلیپ بیان احکام است؛ همچنین امکان خرید اینترنتی کتاب احکام اعتکاف در این قسمت مهیا است).

۲) منشوراتی از جمله کتاب، نشریه و متن (مورد استفاده مسئولان اعتکاف جهت تکثیر و پخش کردن آنها در اعتکاف).

۳) نواهای اعتکاف که شامل بخش­‌های مختلفی از جمله مناجات با خدا، اعمال ام­‌داوود، گلچین سخنرانی و … است. به کمک نواهای اعتکاف می­‌توانید در مسجد خود رادیو اعتکاف را راه‌اندازی کنید.

۴) فیلم و کلیپ (این کلیپ‌‌های تصویری که شامل سخنرانی‌های آیت‌الله‌العظمی جوادی آملی و حجت‌الاسلام میرباقری است به بیان فلسفه و اهداف اعتکاف می‌پردازد؛ در بخش دیگر کلیپ­‌های متنوع از تجربیات اعتکاف­‌های سراسر کشور قرار دارد که می­‌تواند الگوی مجریان اعتکاف قرار گیرد؛ همچنین کلیپ‌های متنوعی برای استفاده معتکفان مساجد در این قسمت قرار داده شده­ است).

۵) طرح‌های اعتکاف و مناسبت‌های ایام­‌البیض جهت چاپ بر روی پوستر و بنر و فضاسازی مساجد محل برگزاری اعتکاف.

۶) نمونه ژتون غذا و کارت شناسایی برای خدمت­‌رسانی و مدیریت اعتکاف.

۷) برنامه‌های جاوا و اندروید موبایل با موضوع اعتکاف.

علاقه‌مندان برای دریافت این نرم‌افزار که به همت جامعه­ ایمانی ­مشعر راه‌اندازی شده ­است می‌توانند به پایگاه جامع محتوایی اعتکاف به نشانی www.etekaf.1542.org مراجعه کنند.

جهت دانلود روی بنر زیر کلیک نمایید:

 

به کوشش:امیرمحسن سلطان احمدی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.

درس اخلاق زیارت نیابتی درس اخلاق
logo-samandehi
error: حق تألیف را رعایت کنید