کد خبر : 3371
تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 اسفند 1397 - 13:18
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای نجات از مشکلات با توسل به حضرت ام البنین/عنایت ایشان به استاد شجاعی بسته هستند

نجات از مشکلات با توسل به حضرت ام البنین/عنایت ایشان به استاد شجاعی

استاد محمد شجاعی در مراسم سوگواری شب وفات حضرت ام البنین(س) توصیه به توسل به این بانوی بزرگوار در مشکلات و گرفتاری ها نمود و گفت ایشان سریع جواب می دهند.

استاد محمد شجاعی در مراسم سوگواری شب وفات حضرت ام البنین(س) توصیه به توسل به این بانوی بزرگوار در مشکلات و گرفتاری ها نمود و گفت ایشان سریع جواب می دهند.

بسم رب المهدی(عج)

استاد شجاعی-ام البنین-توسل-حاجات-سلطان احمدیبه گزارش وبگاه دست نوشته های معارفی امیرمحسن سلطان احمدی سیرجانی (سلطان احمدی دات آی آر): استاد محمد شجاعی شامگاه دوشنبه ۲۹ بهمن ماه ۱۳۹۷ مقارن با شب سالروز وفات حضرت ام البنین(س) در حسینیه شهدای دو کوهه میدان شهدای تهران با اشاره به جایگاه و مقام حضرت ام البنین(س) گفت: باید از حضرت ام البنین(س) یاد بگیریم، ایشان معصوم نبودند و انگیزه های نفسانی هم داشتند اما طوری زندگی کردند که باب الحوائج شدند، هم خودشان و هم پسرشان باب الحوائج هستند.

چگونگی توسل آیت الله شاهرودی به حضرت ام البنین(س)

این استاد حوزه و دانشگاه به اشاره به توسلات مرحوم آیت الله شاهرودی به حضرت ام البنین(س) اظهار کرد: مرحوم آیت الله سید محمود حسینی شاهرودی از علما و مراجع بزرگ تقلید درباره چگونگی توسل به حضرت ام البنین(س) فرمودند: من هر حاجتی دارم، صد تا صلوات به روح حضرت ام البنین(س) می فرستم و حتما جاتم را می گیرم.

کم صبرها در مشکلات به حضرت ام البنین(س) متوسل شوند

مدیر عامل موسسه منتظران منجی با توصیه به توسل به حضرت ام البنین(س) در مشکلات و گرفتاری ها بیان کرد: کسانی که در برابر مشکلات و بلاها صبرشان کم است، برای کسب روح شکیبایی و قدرت به حضرت ام البنین(س) توسل کنند.

ایشان ادامه داد: خود بنده بارها در صحنه های بسیار خطرناک به حضرت ام البنین(س) متوسل شده ام و سریع و در جا هم جواب گرفته ام.

نجات استاد شجاعی از دست پلیس دبی با توسل به حضرت ام البنین(س)

استاد شجاعی به جریان توسلشان به حضرت ام البنین(س) و نجات از دست پلیس یکی از کشورهای عربی اشاره و گفت: چند سال پیش به خاطر یک کار تبلیغی مرا به اتفاق دامادم در دبی دستگیر کردند، و همراه ما نیز تعداد زیادی کتاب بر علیه استکبار و وهابیت بود که به خاطر این کتاب ها از ما خشمگین هم بودند.

وی در تشریح این ماجرا بیان کرد: در همان ابتدای ورودمان پلیس دبی ما را در فرودگاه دستگیر کرد، بعد دامادم را به اتاق بازجویی برده بودند و من در دفتر پلیس نشسته بودم که اول او را  بازجویی کنند. من دیدم هیچ کاری نمی توانیم انجام دهیم و خیلی گرفتار شده بودیم و این ها هم اگر بخواهند کسی را اذیت کنن، خیلی وحشیانه برخورد می کنند من همان لحظه که دامادم را به اتاق بازجویی بردم سریع به خانم حضرت ام البنین(س) متوسل شدم خدا شاهد است این پلیس از اتاق بازجویی آمد و دیدم خیلی هم عصبانی است و دامادم به من گفت بیچاره شدیم اینها فهمیدند ما چقدر کتاب با تعداد زیادبه وسیله چند نفر دیگر وارد کرده ایم و آنها را نتوانستند دستگیر کنند که حدود یک وانت از این کتاب ها را وارد کردیم، و وقتی فهمیند به من گفتند شما را بیچاره می کنیم و هر چه توانسته بود به دامادم فحش داده بود و من هم به دامادم گفتم اصلا نگران نباش.

استاد شجاعی افزود: این پلیس آمد به رئیس پلیس گزارش کند که ما چنین محموله کتابی را برای کار تبلیغی وارد کردیم، اما خدا شاهد است که زبان این پلیس بند آمد و هر چه می خواست حرف بزند نمی توانست به مافوقش گزارش بدهد و با عصبانیت از دفترش بیرون رفت و قدمی زد و تا حالش خوب شد، دوباره آمد و من هم داشتم آرام این صحنه را نگاه می کردم، دامادم هم پرسید: چه شده است؟ من هم گفتم چیزی نیست، فقط نگاه کن.

وی ادامه داد: این رئیس پلیس از آن طرف تلفن منتظر گزارش این پلیس بود و این پلیس هم تا می خواست حرف بزند، زبانش بند می آمد و نمی توانست و آخر هم گفت شما آزاد هستید و پاسپورت ما را داد و آزاد شدیم.

این استاد حوزه و دانشگاه خاطر نشان کرد: و این لطف خانم حضرت ام البنین(س) در ما اینقدر جرات و قدرت داده بود، که فردا بعد از آزادی مجدد رفتیم پیش پلیس و گفتیم کتاب های ما را هم بدهید. و قبل رفتن هم اکثر دوستانم گفتند دیگر دنبال کتاب ها نروید و دوباره شما را بازداشت می کنند و من گفتم نه ما یک پشتوانه قوی حضرت ام البنین(س) داریم و اتفاقی نخواهد افتاد. پلیس هم وقتی ما رجوع کردیم به ما گفت شماها خیلی پرو هستید به پشتوانه چه کسی دنبال کتابهایتان هم آمدید، بعد پلیس هم قبول کرد که کتاب هایمان را بدهد اما گفت کتاب ها را در فرودگاه به شما می دهم که نتوانید پخش کنید و روز برگشت هم پلیس محترمانه کتاب هایمان را در فرودگاه به ما داد.

گذشت از خواسته های نفسانی و کسب عزت نزد خدا

استاد شجاعی در ادامه اظهار کرد: باب الحوائج به میزانی باب الحوائج است که بتواند از شهوت و خواسته های نفسانی خود دست بکشد و هر چقدر یک آدم از خواسته های خودش به خاطر خدا و اهل بیت(ع) بگذرد و خود را فدای خدا و اهل بیت(ع) کند خدا هم در مقابل به او شرافت دنیا و آخرت می دهد عزت می دهد. هر چقدر در زندگی شخصی خود را فدای خدا و اهل بیت(ع) کنید خدا آبرو قدرت برکت خیر می دهد

وی ادامه داد: این یک اصل است ما باید این درس را از حضرت ام البنین(س) یاد بگیریم، ایشان شخصیت کمی نیست که خدا او را برای همسری امیرالمومنین(ع) انتخاب کرده است و بچه هایی به این نورانی خدا به او عطا کرده است و بچه چنین مادری باب الحوائج است.

با آداب و رسوم جلوی خدا قرار نگیرید

استاد شجاعی در بخش دیگری از سخنانش با تذکر اینکه مراقب باشید با آداب ور سومتان مقابل خدا قرار نگیرید، گفت: مواظب باشید، یک موقع آداب و رسوم و عشیره گری شما را در برابر خدا قرار ندهد. ما خیلی شرک در برنامه های زندگی خود داریم که از آداب و رسوم سرچشمه گرفته است.

وی ادامه داد: این رسوم ازدواج و عروسی ها کدامش اسلامی است؟ کجای اسلام گفته که جهزیه را باید تماما خانواده دختر تهیه کند؟ در صورتی که اسلام تاکید بر مشارکت خانواده داماد و عروس دارد.

این استاد حوزوی اظهار کرد: متاسفانه با این آداب و رسوم، زندگی ها را باطل و شرک آلود نمودید. این آداب و رسوم شرک است، به همین علت زندگی ها در حال از بین رفتن است و یا زندگی سخت شده است.

پدیدآورنده:

به قلم: امیرمحسن سلطان احمدی

www.soltanahmadi.ir

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.

درس اخلاق زیارت نیابتی درس اخلاق
logo-samandehi
error: حق تألیف را رعایت کنید