کد خبر : 3313
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 آذر 1397 - 21:26
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای عنایت حضرت معصومه (س) به آیت الله میردامادی بسته هستند

عنایت حضرت معصومه (س) به آیت الله میردامادی

در دیداری که با آیت الله میردامادی داشتم، معظم له از عنایت حضرت معصومه(س) نسبت به شفای خودشان سخن گفتند و ماجرای توسلشان را به بانوی کرامت را بیان نمودند که مشروح آن در ادامه می آید.

در دیداری که با آیت الله میردامادی داشتم، معظم له از عنایت حضرت معصومه(س) نسبت به شفای خودشان سخن گفتند و ماجرای توسلشان را به بانوی کرامت را بیان نمودند که مشروح آن در ادامه می آید.

بسم رب المهدی(عج)

به گزارش پایگاه اینترنتی دست نوشته های معارفی امیرمحسن سلطان احمدی (سلطان احمدی دات آی آر): در آستانه ایام رحلت شهادت گونه حضرت معصومه(س) به دیدار آیت الله سید باقر میردامادی، مدیر حوزه علمیه ابوالفتح تهران و از نمایندگان فعال آیت الله العظمی نوری همدانی در تهران، رفتم. در این دیدار با توجه به ایام وفات شهادت گونه حضرت معصومه(س) صحبت از شخصیت و مقام این بانوی با کرامت شد.

با توجه به اینکه ایشان از محققین و مولفین حوزوی نیز هستند و تالیفات فراوانی از ایشان به یادگار مانده، صحبت شد که آیا درباره خانم حضرت معصومه(س) تالیف دارید، که با حسرت و ناراحتی فرمودند متاسفانه هنوز موفق به نوشتن نشده ام، اما حضرت معصومه(س) بانویی با کرامت است که معجزات فراوانی از ایشان نقل شده به نحوی که حتی خودم نیز شفای بیماری ام را از توسل به این بانوی با کرامت کسب کرده ام.

حضرت معصومه-آیت الله میردامادی-عنایت-کرامت-معجزه-سلطان احمدی

سرفه های زیاد و آب آوردن ریه

معظم له در ادامه این دیدار به تشریح ماجرای عنایت حضرت معصومه(س) به وی اشاره نمود و گفتند: جریان از این قرار بود که بنده مریض شدم و ریه ام آب آورده بود و دائما سرفه می کردم، حتی در خواب هم از سرفه بیدار می شدم و غذا هم کم می توانستم بخورم. دکترهای زیادی ر فتم و برایم دارو تجویز نمودند اما دارو هم اثر نمی کرد تا اینکه حدود دو ماه خیلی سخت سرفه می کردم و دکترها گفتند باید هر چه سریعتر عمل جراحی انجام دهم و تضمینی هم نبود که بعد از عمل جراحی خوب شوم.

هزینه بالای جراحی و عدم تضمین درمان کامل

آیت الله میردامادی افزودند: دکتری هم در تهران گفته بود ده میلیون به حسابم باید واریز کنید تا شما را عمل کنم و معلوم هم نیست چند درصد شما خوب می شوید، من هم دیدم پول ندارم، راهی اصفهان شدم ، چون در اصفهان دکتری بود که با بستگانم نزدیک بود و آن دکتر هم گفته بود باید عمل کنید، اما معلوم نیست خوب شوید.

توسل و زیارت حضرت معصومه(س) بعد از ناامیدی از درمان

معظم له در ادامه به ماجرای تشرف به حضرت معصومه(س) در حین بیماری اشاره و فرمودند: من هم از تهران راهی اصفهان شدم اما در بین مسیر در شهر مقدس قم متوقف شدم و به زیارت حضرت معصومه(س) شرفیاب شدم، و در آن زیارت خالصانه و از ته دلم به حضرت معصومه(س) گفتم از خدا بخواهید که یا مرا معالجه کند و به داد من برسد و یا اگر بنا است زود بمیرم اسیر تخت بیمارستان نشوم.

ایشان ادامه دادند: و بعد زیارت به اصفهان نزد همان دکتری که آشنای بستگان بود رفتم، آن دکتر هم مجدد معاینه کرد و گفت ریه شما آب آورده و باید فوری عمل شوید و بعد از عمل هم مشخص نیست خوب شوید.

عمل جراحی در اصفهان بعد از توسل و زیارت حضرت معصومه(س)

آیت الله میردامادی افزودند: من هم که متوسل به حضرت معصومه(س) شده بودم با توکل به خداوند متعال به عمل جراحی رضایت دادم و بعد از معاینه قلبم که مشکل قلبی نداشتم مرا به اتاق عمل بردند، اما چون سنم بالا بود دکتر گفت نمی شود کامل شما را بیهوش کنیم، و دکتر باز موقع عمل گفت من عمل می کنم اما مشخص نیست خوب شوید بلکه تا شش ما هم باید تحت نظر و در استراحت مطلق باشید و در این مدت ادرار شما نیز با مشکل و سختی خواهد بود.

شفای کامل ده روز بعد از عمل با عنایت حضرت معصومه(س)

ایشان خاطرنشان کردند: از نیم تنه مرا بیهوش کردند اما چشمم می دید و کامل بیهوش نشده بودم و حتی در موقع عمل از مانیتور اتاق عمل، عملم را می دیدم وعمل به پایان رسید و گفتند باید تا شش ماه استراحت مطلق و تحت نظر باشید. دو روز بعد از عمل گذشته بود و من در منزل بود که با پای خودم به دستشویی رفتم و بی مشکل و بدون سختی و خون ادرار نمودم و به فاصله ده روز کاملا و به طور معجزه آسا خوب شدم و سلامتی ام برگشت. وقتی دکتر بعد از این مدت مرا معاینه کرد، بسیار تعجب نمود و گفت سابقه نداشته که مریضی با این شرایط به این سرعت خوب شود و کاملا بیماری اش رفع شود.

آیت الله میردامادی افزودند: من هم در پاسخ به دکتر گفتم، حضرت معصومه(س) به فریاد من رسید و واسطه شدند که از خدا شفای مرا بگیرند، و دکتر هم گفت صدی نود مریض های ما که عمل می کنند یا تا آخر عمر ناقص هستند یا باید هفت الی هشت ماه در استراحت مطلق باشند و اگر عمل هم نکنند می میرند و این شفای شما جدا عنایت حضرت معصومه(س) بوده است و من هم گفتم هر چه باشد با حضرت معصومه(س) خویش و قوم هستیم.

توصیه به زیارت حضرت معصومه(س)
معظم له توصیه و تاکید کردند که به مردم بگویید که خود را از فیض زیارت این بانوی با کرامت محروم نکنند، و بنده معتقدم هر کسی نمی تواند مشهد برود، حتما به زیارت حضرت معصومه(س) برود که هر کسی در خانه او برود ناامید بر نمی گردد و حضرت معصومه(س) واقعا کریمه اهل بیت(ع) است.

پدیدآورنده:

به قلم: امیرمحسن سلطان احمدی

(احمدی سیرجانی)

www.soltanahmadi.ir

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.

درس اخلاق زیارت نیابتی درس اخلاق
logo-samandehi
error: حق تألیف را رعایت کنید