کد خبر : 3236
تاریخ انتشار : شنبه 14 مهر 1397 - 13:10
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای توصیه آیت الله کمیلی به خواندن دعاهای غیر مشهور بسته هستند

توصیه آیت الله کمیلی به خواندن دعاهای غیر مشهور

توصیه آیت الله کمیلی به خواندن دعاهای غیر مشهور

فقیه عارف آیت الله کمیلی خراسانی طی سخنانی در جمع سالکین توصیه به خواندن دعاهای غیر مشهور از جمله دعای مکارم الاخلاق، یستشیر، مشمول را نمودند.

[box type=”shadow” ]فقیه عارف آیت الله کمیلی خراسانی طی سخنانی در جمع سالکین توصیه به خواندن دعاهای غیر مشهور از جمله دعای مکارم الاخلاق، یستشیر، مشمول را نمودند.[/box]

بسم رب المهدی(عج)

دعاهای غیر مشهور - آیت الله کمیلی - سلطان احمدی - آیت الله کمیلی خراسانیدست نوشته های معارفی امیرمحسن سلطان احمدی (سلطان احمدی دات آی آر): فقیه عارف حضرت آیت الله محمد صالح کمیلی خراسانی به مناسبت شهادت امام سجاد(ع) و دهه سوم ماه محرم ۱۴۴۰ ه ق که به مدت سه شب در مهر شهر کرج به ایراد سخن پرداختند، و در جلسه چهارشنبه ۱۲ مهرماه ۱۳۹۷ توصیه هایی نسبت به خواندن دعاهای غیر مشهور از جمله دعای مکارم الاخلاق، مشمول، یستشیر بیان فرمودند.

توصیه به خواندن دعاهای غیر مشهور و موثره

معظم له در این توصیه فرمودند: رفقا نباید دنبال دعاهای مشهور بگردید، مثلا عرف شده که شب جمعه دعای کمیل می خوانند و ما هم برویم و فقط همین یک دعا را در شب جمعه بخوانیم در صورتی که ما صدها دعای دیگر هم داریم که حتی یک بار هم آنها را نخوانده ایم. دعای مکارم الاخلاق، دعای یستشیر، دعای مشلول، و دعاهای دیگر را هم داریم.

این شاگرد آیت الحق مرحوم سید هاشم حداد افزودند: همان امامی که دعای کمیل را فرموده دعاهای دیگر را نیز فرموده است و ما باید به دیگر دعاهای وارده و موثوره هم توجه کنیم.

توصیه به خواندن دعای مکارم الاخلاق

معظم له بیان کردند: این دعای مکارم الاخلاق که از دعای کمیل که بیشتر نیست، این دعا را بخوانید و ببینید معنای آن چیست و درباره آن مطالعه کنید و گاهی به جای دعای کمیل این دعای شریف را بخوانید و اگر وقت دارید هر دو را بخوانید.

پدیدآورنده:

به قلم: امیرمحسن سلطان احمدی

www.soltanahmadi.ir

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.

درس اخلاق زیارت نیابتی درس اخلاق
logo-samandehi
error: حق تألیف را رعایت کنید