کد خبر : 31334
تاریخ انتشار : یکشنبه 5 تیر 1401 - 16:03
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای با شعار و دعای خالی، حضرت تشریف نمی‌آورند بسته هستند

با شعار و دعای خالی، حضرت تشریف نمی‌آورند

با شعار و دعای خالی، حضرت تشریف نمی‌آورند
با شعار و دعا و گفتن یابن الحسن عجل علی ظهورک حضرت تشریف نمی‌آورند این یک دعا است، دعای خالی که مسئله را حل نمی‌کند. اگر واقعا راست می‌گویید باید سرباز واقعی حضرت باشید.

با شعار و دعای خالی، امام زمان (عج) تشریف نمی‌آورندبه گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دست نوشته‌های معارفی امیرمحسن سلطان‌ احمدی: آیت‌الله سیدجلال مجدهاشمی شامگاه جمعه سوم تیرماه ۱۴۰۱ در ادامه سلسله جلسات مهدویت در مسجد جامع غدیر خم ضرابخانه تهران نکاتی را درباره اهمیت زمینه سازی ظهور و سرباز واقعی امام زمان عج بودن بیان نمودند.

اینک در ادامه گزیده یادداشت هایم از این جلسهرا  تقدیم شما منتظران مهدوی می‌گردد تا شما نیز از این طریق بهره‌مند از جلسه شوید.

باید دائما مردم را برای مهدوی شدن آماده کنیم

یکی از مسائل مهم مسئله مهدویت است، باید دائما مردم را برای مهدوی شدن آماده کنیم تا این مشکلات حل شود و تنها راه حل مشکلات ظهور حضرت است و حضرت هم همینطور تشریف نمی‌آورند و سرباز می‌خواهند و همینطور باید در جامعه آمادگی باشد.

با شعار و دعای خالی، امام زمان (عج) تشریف نمی‌آورند

با شعار و دعای خالی حضرت تشریف نمی‌آورند

با شعار و دعا و گفتن یابن الحسن عجل علی ظهورک حضرت تشریف نمی‌آورند این یک دعا است، دعای خالی که مسئله را حل نمی‌کند. اگر واقعا راست می‌گویید باید سرباز واقعی حضرت باشید.

اگر بخواهید دور امام زمان (عج) را خالی بگذارید و حضرت را تنها بگذارید ایشان را هم مثل بقیه ائمه شهید می‌کنند، باید سرباز حضرت باشید و این سرباز هم که از آسمان و یهود و نصارا که نمی‌آید، سرباز مهدوی از شیعه است و باید برای سربازی امام زمان (عج) خود را آماده کنید. امروز من و شما وظیفه سربازی امام زمان (عج) را داریم اصلا چقدر در این زمینه به فکر هستیم.

پرهیز از بیان سخنان غیر مستند درباره ظهور و مهدویت

در زمینه مهدویت هم برخی مردم را سرگردان و متحیر می‌کنند و حرفهای غیر مستند می‌گویند، باید آنچه از روایات استفاده می‌شود را بیان کرد. هر چیزی مبنا می‌خواهد و شیعه مبنا و دلیل و مستند دارد و بدون مستند نمی‌شود چیزی گفت، نمی‌شود برخی همینجور بدون مستند سخن از ظهور بگویند.

با شعار و دعای خالی، امام زمان (عج) تشریف نمی‌آورند

سرباز واقعی امام زمان(عج) شوید

امام زمان (عج) سرباز واقعی می‌خواهند تا جدی نشوید و سرباز واقعی امام زمان (عج) نباشید، حضرت تشریف نمی‌آورند. حضرت منتظر واقعی می‌خواهند، اگر شیعه اثنی عشری که انقلاب کرده و شهید داده و ادعا هم دارد اگر دنبال زمینه‌سازی ظهور نباشد پس چه کسی باید دنبال باشد؟!

اگر منتظر واقعی امام زمان (عج) بودید که حضرت تشریف می‌آوردند، اگر زمینه آماده باشد حضرت می‌آمدند و معطل نمی‌شوند، پس منتظر واقعی نیستیم! اما این مهم را به عهده ما گذاشته اند، اما ما چه کرده ایم؟ چقدر زمینه را آماده کردیم؟ واقعا عملا ما چه کار کرده ایم؟ آیا حضرت ما را به عنوان یک سرباز برای ظهورش می‌پذیرد؟

 زمینه ساز ظهور حضرت باشید

پس چه کسی زمینه را فراهم کند؟ تا زمینه آماده نشود حضرت نمی‌آیند، اگر قرار بود معجزه کنند که از اول هم حضرت غائب نمی‌شد، باید خود مردم بخواهند تا حضرت تشریف بیاورند. ما عادت کرده‌ایم کارها را به گردن دیگران بیندازیم و خود بخوابیم و بخوریم و استفاده کنیم!

پدیدآورنده:

به کوشش: امیرمحسن سلطان احمدی

www.soltanahmadi.ir

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.

درس اخلاق زیارت نیابتی درس اخلاق
logo-samandehi
error: حق تألیف را رعایت کنید