کد خبر : 31310
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 فروردین 1401 - 10:40
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای لزوم ترویج فکر مهدوی در جامعه و اهمیت آن بسته هستند

لزوم ترویج فکر مهدوی در جامعه و اهمیت آن

لزوم ترویج فکر مهدوی در جامعه و اهمیت آن

آیت‌الله قرهی در یکی از جلسات سخنرانی خود درباره موضوع مهدویت توصیه به ترویج فکر مهدوی در جامعه نمودند.

لزوم ترویج فکر مهدوی در جامعه و اهمیت آنبه گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دست‌نوشته‌های معارفی امیرمحسن سلطان احمدی: آیت‌الله روح‌الله قرهی از استادان اخلاق شهر تهران در یکی از جلسات سخنرانی خود درباره مهدویت توصیه و تأکید بر ترویج فکر مهدوی در جامعه را نمودند که در ادامه مشروح توصیه‌های ایشان می‌آید.

لزوم ترویج فکر مهدوی در جامعه

باید کارهای اساسی و ماندگار کنید؛ از کارهایی که از الآن در دوران غیبت حضرت باید انجام شود موضوع فکر مهدوی است که باید روی موضوع مهدویت کار کرد.

اگر روی مهدویت کار کرده بودید این فتنه‌ها این‌جور به وجود نمی‌آمد. باید شب و روز در استخدام فکر مهدوی باشید، اگر آن زمان مردم در استخدام فکر علوی بودند مولی الموالی (ع) از حکومت ساقط نمی‌شد.

سربازی امام زمان (عج) به لفظ زبانی نیست

لزوم ترویج فکر مهدوی در جامعه و اهمیت آناگر می‌خواهید سرباز امام زمان (عج) شوید، این نیست که فقط به لفظ دعا کنید و بگویید آقا ما می‌خواهیم سرباز شما بشویم و دعای «اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج» را لفظی بخوانید!

ما باید فکر مهدوی داشته باشیم. چقدر در وجود ما فکر مهدوی وجود دارد و رخنه کرده است؟ چقدر وجود ما و تار و پوست ما را فکر مهدوی گرفته است؟ ما از این موضوع غافل و عقب هستیم!

کد اساسی ظهور ترویج فکر مهدوی

اعلام خطر می‌کنم! واقعا اس و اساس ظهور و کد حقیقی ظهور، آن نشر فکر مهدوی در جامعه شیعی و مهدوی است. ملاک ما برای این است که فکر مهدوی در جامعه گسترش پیدا کند. ما باید خادم مهدوی باشیم به‌نحوی که روی زمین بخوابیم تا حضرت از روی ما عبور کنند و باید فرش زیر پای حضرت باشم، نه اینکه ما برای حضرت تعیین تکلیف کنیم!

اول آماده فکر مهدوی سپس ندبه و فغان

لزوم ترویج فکر مهدوی در جامعه و اهمیت آنکجاست فکر مهدوی؟ کجاست آن فکر علوی؟ کجاست آن خروش مردم؟ ندبه و فغان این است که ما فکر مهدوی را آماده کردیم و حالا ندبه می‌کنیم که آقا کجا هستید! مگر نگفتند فکر مهدوی، این هم فکر مهدوی، پس مولا بیا، مولا بیا.

فکر مهدوی را در جامعه ترویج بدهید و روی آن کار کنید و بخواهید؛ واقعاً باید ندبه و فغان کرد. مهدی موعود (عج) در عالم یکی است دو تا نیست، و اگر لیاقت داشته باشید همه خاک پای آن حضرت و فرش زیر پای حضرت هستید.

برادران بزرگوار و خواهران گرامی؛ دنبال اشاعه فکر مهدوی بروید، خوب طبیعی است انسان باید اول خود آگاهی داشته باشد تا بتواند این فکر را اشاعه دهد. بدانید این علامت و بستر ظهور است. من بستر ظهور را به شما گفتم و تکلیف خود را انجام دادم.

پدیدآورنده:

به کوشش: امیرمحسن سلطان احمدی

www.soltanahmadi.ir

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.

درس اخلاق زیارت نیابتی درس اخلاق
logo-samandehi
error: حق تألیف را رعایت کنید