کد خبر : 31278
تاریخ انتشار : یکشنبه 24 بهمن 1400 - 0:00
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای ذکری برای رونق اقتصادی و گشایش مالی بسته هستند

ذکری برای رونق اقتصادی و گشایش مالی

ذکری برای رونق اقتصادی و گشایش مالی
آیت‌الله مبشر کاشانی امشب در سلسله جلسات شرح منازل سیر و سلوک در شرح منزل استغفار ذکری را برای افزایش رزق و روزی و گشایش مالی بیان نمودند.

ذکری برای رونق اقتصادی و گشایش مالیبه گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دست‌نوشته‌های معارفی امیرمحسن سلطان‌احمدی: آیت‌الله مبشر کاشانی شامگاه شنبه ۲۳ بهمن‌ماه ۱۴۰۰ در سلسله جلسات شرح منازل سیر و سلوک در شرح منزل استغفار ذکری را برای افزایش رزق و روزی بیان نمودند که مشروح آن در ادامه ‌می‌آید.

ذکری برای گشایش مالی و رزق و روزی

در روایت آمده که شخصی به نام ابی هلقام یا ابو هلقام به محضر امام کاظم (علیه‌السلام) آمد و عرض کرد: دعایی به من بیاموز که خیر دنیا و آخرت در آن باشد و حضرت فرمودند: بعد از نماز صبح تا طلوع آفتاب بگو: «سُبحانَ اللّه ِ العَظیمِ وبِحَمدِهِ، أستَغفِرُ اللّه َ و أسأَلُهُ مِن فَضلِهِ؛ منزّه است خدای بزرگ، و ستایش، مخصوص اوست. از خدا آمرزش می‌طلبم و از فضل او مسئلت می‌کنم».

این شخص می‌گوید بر این ذکر مداومت کردم و طولی نکشید که با اینکه وضع مالی بدی داشتم اما ثروتمند شدم و در این بین فردی از بستگان بسیار دور فوت کرد و وارثی جزء من نداشت و همه اموال او به من رسید و پولدار شدم.

زمان گفتن این ذکر و تعداد آن

این ذکر را بعضی از رفقا هم انجام داده و تجربه کردند که زمان این ذکر بعد از نماز صبح تا طلوع آفتاب است و اینکه بعد از نماز صبح منظور همان ابتدای اول وقت است که نماز صبح را بخوانند و بعد این ذکر را تا طلوع آفتاب بگوید که حدود یک ساعت و بیست دقیقه از اذان صبح تا طلوع آفتاب طول می‌کشد که در این فاصله زمانی باید این ذکر را گفت که با این فاصله زمانی حدود هزار مرتبه می‌شود، نه اینکه فردی آخر وقت بلند شود و نماز صبح بخواند و تا طلوع آفتاب هم این ذکر را بگوید.

اما از نظر عددی ۱۰ مرتبه یا ۱۰۰ مرتبه در یک اربعین اگر گفته شود خوب است و بهتر این است که حدوداً هزار مرتبه گفته شود که برای گشایش وضع مالی و خوب شدن وضع مالی خوب است.

مشروح این جلسه را با کلیک روی لینک زیر بخوانید:

منزل استغفار منزل چهارم از منازل سلوکی

پدیدآورنده:

به کوشش: امیرمحسن سلطان احمدی

www.soltanahmadi.ir

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.

درس اخلاق زیارت نیابتی درس اخلاق
logo-samandehi
error: حق تألیف را رعایت کنید