کد خبر : 31247
تاریخ انتشار : شنبه 9 بهمن 1400 - 9:08
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای اطاعت طاغوت با مُدگرایی و بی‌حیایی بسته هستند

استاد شجاعی تبیین نمودند؛

اطاعت طاغوت با مُدگرایی و بی‌حیایی

اطاعت طاغوت با مُدگرایی و بی‌حیایی
استاد شجاعی در این جلسه درباره اطاعت طاغوت نکات ظریفی را بیان کردند و هرگونه تبعیت از دشمن در مُد و بی‌حیایی و بی‌غیرتی را به‌نوعی اطاعت طاغوت دانستند که با این شگرد دشمن ما را عبد طاغوت و شیطان می‌کند.

اطاعت طاغوت با مُدگرایی و بی‌حیایی  شجاعی

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دست‌نوشته‌های معارفی امیرمحسن سلطان احمدی: جلسه هفتگی استاد شیخ محمد شجاعی عصر پنج‌شنبه هفتم بهمن‌ماه ۱۴۰۰ در حسینیه قرائت قرآن شهرری برگزار شد که توفیق بهره از محضر ایشان را در این جلسه داشتم.

استاد در این جلسه درباره اطاعت طاغوت نکات ظریفی را بیان کردند و هرگونه تبعیت از دشمن در مُد و بی‌حیایی و بی‌غیرتی را به‌نوعی اطاعت طاغوت دانست که با این شگرد دشمن ما را عبد طاغوت و شیطان می‌کند.

در ادامه یادداشت‌هایم از این جلسه را تقدیم شما معارف جویان عزیز می‌کنم که شما نیز از این طریق بهره‌مند از این جلسه شوید.

اطاعت از طاغوت با تبعیت از مُد

دشمن با ارائه ابزارهای مختلف و با فریب ارائه مد ما را فریب می‌دهد و می‌خواهد ما را به مسیر گناه بکشاند. موضوعاتی مثل ولینتاین و کریسمس از جمله شگردهای دشمن برای فریب است تا مردم به جای خدا عبادت شیطان را کنند.

همچنین با تابلو و عکس و مجسمه‌‌های انحرافی و حتی شیطانی این قبیل تابلوها را  آنها وارد منازل ما کردند و چه انسان‌های بدبختی هستند که چنین تابلوهای شیطانی را در منازل خود نصب می‌کنند و بنده شیطان و نوکرانش می‌شوند.

یا اینکه در بحث مُد دشمن چه اسم‌های آلوده‌ای را رواج داده است که برخی اطاعت طاغوت را نموده و این اسم‌ها را روی فرزندان خود، روی شغل و مغازه خود می‌گذارند که اگر دقیق به این اسم‌ها دقت کنید، متوجه خواهید شد که این اسم‌ها از طاغون و کفر است و این افراد مطیع طاغوت شده‌اند. و جای تاسف است که خود را مسلمان هم می‌دانند.

اطاعت طاغوت در پوشیدن شلوارهای پاره و آمدن به حرم

به زیارت حرم امام رضا(ع) می‌رویم می‌خواهیم آنجا تمرکز داشته باشیم و سر خود را پایین می‌اندازیم که حتی آقایان را هم نبینیم تا چه برسد به خانم‌ها!

اطاعت طاغوت با مُدگرایی و بی‌حیایی اخیرا که به حرم رفته بودم و سرم پایین بود، یک دفعه دیدم چند نفر با شلوار پاره هستند و بالا را نگه کردم دیدم خانم چادری است و چنان هم از بالا حجاب را خوب رعایت کرده و رو گرفته اما از پایین اینجور با شلوار پاره، آن هم به زیارت امام رضا(ع) آمده است.

این نتیجه تبلیغات دشمن و اطاعت پذیری از طاغوت است که حرف طاغوت را اطاعت کرده‌اند و حتی در حرم هم حرمت را رعایت نکردند، بعد هم می‌گویند چرا حرم رفتیم ولی حاجت ما مستجاب نشد؟!

طاغوت می‌گوید شلوار لی خود را پاره کنید و با شلوار پاره بیرون بیایید و یک عده هم اطاعت طاغوت را نموده و اینگونه می‌پوشند و حتی در حرم هم اینگونه می‌آیند. شما بنده طاغوت شده‌اید و از خدا توقع استجابت دعا هم دارید!

برنامه‌های طاغوت برای نابودی خانواده‌ها

حالا اگر همینطور جلوتر برویم، این طاغوت‌ها در اتاق‌های فکرشان برای خراب کردن کانون خانواده برنامه‌ها دارند و به همین مدهای کنونی ترویج شده راضی نیستند، بلکه گام به گام جلو می‌روند و چند وقت بعد می‌گویند حالا شلوارها را از پشت پاره کنید، نصف موهایتان را طلایی و نصف دیگر را قرمز بزنید، آقایان ناخن بکارید و هر کدام را یک رنگ بزنید و ….

جای تاسف است یک عده که خود را مسلمان هم می‌دانند سریع اطاعت طاغوت را نموده و آن را انجام می‌دهند. مواظب باشید و بدانید کسی که لباس دشمن را بپوشد و غذای دشمن را بخورد دیگر مسلمان نیست و از دشمن است و چنین فردی علاقمند به دشمن و حتی مطیع دشمن شده است.

اطاعت طاغوت با مُدگرایی و بی‌حیایی  شجاعی

این مُد شده باید طبق مُد باشیم!

این مد شده و باید طبق مد باشیم، یعنی عبادت طاغوت! طرف می‌گوید دیگر این مد شده نمی‌شود کارش کرد، این به معنای عبادت محض طاغوت است!

برخی این قدر بی‌فرهنگ و بدون استقلال و سرسپرده و بی‌شخصیت شده‌اند و خود را مسلمان هم می‌دانند اما یک امام کفر و طاغوت در آن طرف کشور برای یک مسلمان الگو می‌دهد و این مسلمان هم سریع اطاعت می‌کند!

آن طاغوت در آن طرف مرزها برای یک خانم شیعه طرح و مد می‌دهد که اینگونه لباس بپوشد و این خانم شیعه هم اطاعت طاغوت را می‌کند و همان الگو و طرح طاغوت را می‌پوشد و شوهر یا پدرش نیز سکوت می‌کند و این قدر بی‌غیرت که این مد را هم میپذیرد و چیزی نمی‌گوید.

برای همین است که پیغمبر(ص) گفتند عده‌ای از امت من به صورت خوک محشور می‌شوند! چون حیا و غیرت ندارند.

مسلمانانی که عبادت طاغوت می‌کنند!

پس بدانید این مدهایی که غرب و شرق برای شما مسلمانان و شیعیان می‌فرستد و طراحی می‌کند و شما هم مطیع آنها این مدها را میپذیرید و در لباس می‌پوشید و در خوراک می‌خورید و در نام گذاری، نام می‌گذارید، اینها هم در یک کلام عبادت طاغوت است و شما مطیع طاغوت شده‌اید که عبادت طاغوت خیلی خطرناک و عقاب‌آور است.

سکوت والدین در برابر فساد فرزند!

نگویید گرفتاریم! من دکتر و مهندس هستم، اصلا وقت ندارم! این دکتر و مهندس که برای دفاع از اسلام و مظلوم وقت ندارد، این مرده است. بچه هایش در خانه همه جور فسادی می‌کنند، اما بابا و مادر ساکت هستند و شده‌اند سرویس دهنده بچه‌ها و پدر و مادر موقع نماز جالب است مسجد هم می‌آیند! اما در مقابل انحراف فرزندان خود ساکت هستند.

 موقع عروسی دخترش هم می‌گوید چکار کنیم، خوب عروسی است. در صورتی که این عروسی مختلط و بی‌قید و شرط یک مجلس فساد است و قلب امام زمان(عج) به درد آمده اما می‌گوید: چکار کنم عروسی دخترم است! این سکوت در برابر فساد هم به نوعی اطاعت طاغوت است.

پدر و مادر در مجلس مذهبی هستند اما از آن طرف در مجلس لهو و لعب هم هستند و می‌گوید می‌خواهم کسی از من ناراحت نشود! این فرد خود شیفته است، در صورتی که باید بگوید که به جهنم که اهل گناه ناراحت شوند، نباید کسی را بیشتر از خدا دوست داشته باشید!

با این فامیل و عروسی بی‌قید و شرط ابدیت خود را نابود می‌کنید، حتی اگر یک شب باشد. برای دنیا حاضر هستید با فامیل قهر کنید اما برای آخرت حاضر نیستید؟! بعد هم به این قبیل افراد تذکر هم که می‌دهند، می‌گوید چکار دارید یک شب هزار شب نمی‌شود! جوان هستند، چکارشان دارید؟ همین یک شب هزاران شب گرفتاری اخروی به همراه دارد.

حداقل اگر نمی‌تواید مجلس را ترک کنید، اما اگر بچه‌ات را از خدا بیشتر دوست دارید شما فاسق هستید. نباید تحت هیچ شرایطی با اهل گناه و فسق سازش کرد حتی اگر فرزند خودتان است و گرنه سازش کردن با اهل فسق همان اطاعت از طاغوت است. خیلی وحشتناک است که انسان به خاطر دنیا ابدیت خود را از دست بدهد.

اطاعت طاغوت با مُدگرایی و بی‌حیایی  شجاعیبه خاطر زن و بچه ابدیت خود را از دست ندهید!

یا نمونه دیگر اینکه طرف آدم مومن و خوبی بود اما چرا مدیر شد خراب کرد؟ اختلاس و دزدی نمود؟ این که مذهبی بود و اینگونه گرگ شده و بیت المال را غارت می‌کند! می‌گوید اول عاشق دنیا شدم و حالا می‌خواهم دنیایش را با کیفیت بگذرانم، پس باید خانه‌ لوکس و ماشین مدل بالا و در محله‌های بالای شهر ساکن شوم تا زن و بچه راضی شوند، اما چون حقوقش کفاف این خواسته را نمی‌دهد از راه‌های حرام وارد می‌شود، با لقمه حرام می‌خواهد رفاه زن و بچه را فراهم کند تا دهان آنها بسته شود.

حالا هم به خودش نمی‌رسد و هم دیگر فرصت ندارد به زن و بچه برسد و شب تا صبح هم کار می‌کند تا توقعات آنها را پر کند و به بخش‌های دیگرشان هم نمی‌رسد. باید این انتظارات بی‌پایان زن و بچه را برآورده کند و دیگر به خودش نمی‌رسد و حتی برای نماز هم وقت ندارد.

کمی یواش‌تر چرا دین و آخرت خود را به باد می‌دهید؟ خدا را می‌فروشید که دل اینها را به دست بیاورید؟ حالا خدا هم تو را نزد همین‌ها منفور می‌کند و آنها را دشمنت می‌کند، و وقتی شیره جانت را کشیدند، آخر سر می‌گوید: مگر برای ما چکار کردی؟!

و این قدر سیری ناپذیر است که حتی به ناموسش می‌گوید تو هم برو یک کاری بکن و پول در بیار! الان خیلی از خانم‌ها شهوت مدرک و لیسانس دارند و دنبال این هستند جایی شاغل و کارمند باشند، چون کارمند بودن و شاغل شدن را کلاس می‌دانند و حتی دنبال پولش هم نیستند و می‌گویند کلاس دارد. بدانید که این تفکرات طاغوتی است و اطاعت طاغوت نمودن است.

پدیدآورنده:

به کوشش: امیرمحسن سلطان احمدی

www.soltanahmadi.ir

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.

درس اخلاق زیارت نیابتی درس اخلاق
logo-samandehi
error: حق تألیف را رعایت کنید