کد خبر : 3100
تاریخ انتشار : جمعه 28 اردیبهشت 1397 - 18:29
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای دعای کمیل با نوای دلنشین آیت الله احدی /صوت بسته هستند

دعای کمیل با نوای دلنشین آیت الله احدی /صوت

آیت الله احدی در اولین شب جمعه ماه مبارک رمضان بعد از جلسه شرح مراتب طهارت دعای روح بخش کمیل را قرائت نمودند و نکاتی مختصر درباره این دعا بیان کردند که در ادامه می آید.

[box type=”shadow” ]آیت الله احدی در اولین شب جمعه ماه مبارک رمضان بعد از جلسه شرح مراتب طهارت دعای روح بخش کمیل را قرائت نمودند و نکاتی مختصر درباره این دعا بیان کردند که در ادامه می آید.[/box]

بسم الله الرحمان الرحیم

اولین روز ماه مبارک رمضان امسال (۱۳۹۷) برابر با پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ماه بود که همزمان با ماه مبارک جلسه درس شرح مراتب طهارت آیت الله احدی نیز در مسجد الزهرا(س) تهران برگزار شد که توفیق شد در این جلسه معنوی حضور یابم.

با توجه به اینکه در اولین شب جمعه ماه مبارک رمضان بودیم، آیت الله احدی بعد از پایان جلسه به قرائت دعای کمیل پرداختند، که کمیل خوانی حضرت استاد را ضبط نمودم که دیگر دوستانی که حضور نداشتند بتوانند از آن بهره مند شوند. از این رو  توصیه می شود همه دوستان و رفقا این کلیپ صوتی را حداقل یکبار گوش دهند و اگر امکان حضور در این جلسه را دارند، از این فضای معنوی بی نصیب نمانند.

دعای کمیل - آیت الله احدی

ضمنا آیت الله احدی قبل از قرائت دعای کمیل نکاتی مختصر در این خصوص بیان کردند و فرمودند: دعای کمیل عشق من است، دوستش دارم و تا به حال ترکش نکرده ام.

معظم له سپس در خصوص چگونگی انس گرفتن با دعای کمیل به حکایتی از پدرش در این باره پرداختند و گفتند: پدرم استادی داشت، تجار بودند و جلسه دعای کمیل داشتند. در این جلسه هم هر کس نمی آمد و جمع خصوصی بود و حتی روضه هم نمی خواندند، و دعا را هم همه حفظ بودند. و هر هفته هم شب جمعه منزلی یکی از این افراد بود و من هم بچه بودم و می رفتم و تا به حال هنوز مزه آن دعای کمیل را جای دیگر ندیدم، با اینکه روضه نمی خواندند اما جوری این دعای کمیل را می خواندند که ذوب در دعا بودند به نحوی که گویی خود آقا امیرالمومنین(ع) این دعا را می خوانند.

پدیدآورنده:

به قلم: امیرمحسن سلطان احمدی


لینک دانلود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.

درس اخلاق زیارت نیابتی درس اخلاق
logo-samandehi
error: حق تألیف را رعایت کنید