کد خبر : 2889
تاریخ انتشار : پنجشنبه 18 آبان 1396 - 23:12
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای فیلم | مواجه جوانی با نامحرم و ضربه به شیطان بسته هستند

فیلم | مواجه جوانی با نامحرم و ضربه به شیطان

یک نامحرم از خیابان عبور کرد که حجابش هم بد بود ، یک موقع یک جوانی چشمش به این نامحرم افتاد و گفت: یا حسین (ع) ، آیت الله حق شناس فرمودند وقتی که این جوان گفت یا حسین(ع) ناگهان شیطان …..

آیت الله جاودان در این کلیپ مکاشفه ای از استادشان مرحوم آیت الله حق شناس را نقل کردند که آیت الله حق شناس فرمودند: یک وقتی در خیابان چشمم  ( چشم باطن ) باز شد، دیدم شیطان چکار می کند و در این عالم چه سلطنتی می کند.

آیت الله جاودان فرمودند هر یک نفر دو تا شیطان دارد ( دو شیطان همه جا همراه اوست ) و اگر در یک خیابان ده هزار نفر آدم در حال رفت و آمد باشند ۲۰ هزار نفر شیطان هم هستند که ( این تعدا شیطان ) چکار می کنند ، این شیاطین تاخت و تاز می کنند.

نامحرم بد حجابی که باعثث ضربه به شیطان شد ، آیت الله حق شناس‬‎

مشاهده نامحرم و عکس العمل یک حوان

آیت الله حق شناس گفتند: یک موقع نامحرمی از خیابان عبور کرد که حجابش هم بد بود ، یک موقع یک جوانی چشمش به این نامحرم افتاد و گفت: یا حسین (ع).

ضربه یا حسین (ع)  به شیطان

آیت الله حق شناس فرمودند: وقتی این جوان گفت یا حسین (ع) یک دفعه دیدم شیطان مثل یک توپ که به دیوار می خورد ، شیطان هم همینطور به دیوار خورد. این یا حسین (ع) یعنی پناه به خدا بردن است.

توصیه آیت الله جاودان

آیت الله جاودان تذکر دادند: این جنگ دائمی است و تا انسان به آن کنترل ( اعضاء بدن ) نرسد که چشمم ، گوشم در اختیار خودم هست ، این جنگ را باید ادامه بدهد و تا لحظه مرگ باید این جنگ را ادامه داد.

بیان حکایتی از مبارزه با هوای نفس و نگاه به نامحرم از لسان آیت الله جاودان و توصیه های معظم له در این باره را مشاهده نمایید.


دانلود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.

error: حق تألیف را رعایت کنید