کد خبر : 2307
تاریخ انتشار : شنبه 27 آذر 1395 - 21:49
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای توصیه های آیت الله صدیقی به مناسبت هفته وحدت و اتحاد مسلمانان بسته هستند

توصیه های آیت الله صدیقی به مناسبت هفته وحدت و اتحاد مسلمانان

توصیه های آیت الله صدیقی به مناسبت هفته وحدت و اتحاد مسلمانان

آیت الله صدیقی در توصیه به مسلمانان جهت دوری از ایجاد تفرقه فرمودند: مسلمانان باید بیدار باشند و در مقابل دشمن اسلحه اتحاد را در راس سلاح ها بدانند.

در دیدار کوتاهی که استاد فرزانه آیت الله شیخ کاظم صدیقی داشتم درخواستی توصیه هایی جهت هفته وحدت نمودم که در قالب خبری منتشر نمایم و ایشان هم مثل همیشه با روی باز پذیرفتند و این فرصت کوتاه را در اختیارم گذاشتند.
ایشان در پاسخ به اولین سوالم که آیا هفته وحدت ریشه قرآنی دارد فرمودند: وحدت مسلمانان دستور صریح خداوند متعال در قرآن این است که می فرماید: «وَاعْتَصِمُوا بِحَبْلِ اللَّهِ جَمِیعًا وَلَا تَفَرَّقُوا؛ همگی به ریسمان الهی چنگ زنید و پراکنده نشوید.»؛ و اتحاد واجب و تفرقه حرام است و خدای متعال از تفرقه افکنی نهی فرموده است.
معظم له در ادامه گفتند:تجربه و عقل نشان می دهد دنیای کفر و دنیای استکبار برای غارت کردن کشورهای اسلامی کارش ایجاد فتنه و تفرقه است.
وی در ادامه صحبتشان گفتند:این گروه های تکفیری و فرقه های مختلفی که درست می کنند، هدفشان این است که می خواهند ممالک اسلامی را از این طریق نابود کنند.
آیت الله صدیقی در پایان در توصیه به مسلمانان جهت دوری از ایجاد تفرقه فرمودند: مسلمانان باید بیدار باشند و در مقابل دشمن اسلحه اتحاد را در راس سلاح ها بدانند.

گفت و گو از: امیرمحسن سلطان احمدی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.

درس اخلاق زیارت نیابتی درس اخلاق
logo-samandehi
error: حق تألیف را رعایت کنید