کد خبر : 31412
تاریخ انتشار : جمعه 18 فروردین 1402 - 15:16

زیارت نیابتی امام رضا «علیه السلام» به نیابت از شما مخاطبان گرامی

زیارت نیابتی امام رضا «علیه السلام» به نیابت از شما مخاطبان گرامی
چنانچه تمایل به زیارت نیابتی امام رضا علیه السلام در ماه مبارک رمضان را دارید، در بخش نظرات این پست اعلام نمایید.

بسم الله الرحمن الرحیم

توفیقی حاصل شد که در ایام ماه مبارک رمضان، مهمان آستان مقدس امام مهربانی حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام باشم. لذا چنانچه محبین و عاشقان رضوی در این ماه مبارک به علل مختلف امکان حضور و تشرف در آستان رضوی نصیبشان نشده این کمترین به نیابت از شما خوبان نائب الزیاره خواهم بود.

از این رو می‌توانید با ارسال نام کوچک خود به حقیر اجازه زیارت نیابتی را داده تا حقیر در این ماه مبارک در اولین تشرف به نیابت از شما خوبان حضرت را زیارت نموده و زیر قبه آستان رضوی دعاگو و آمین گوی دعای شما خوبان خواهم بود و در بالای سر دو رکعت نماز زیارت به نیابت از شما خواهم خواند، ان شاءالله تعالی.

زیارت نیابتی ان شاءالله هر روز ماه مبارک در ساعت هشت شب انجام می‌شود و شما خوبان نیز در همین فاصله زمانی همزمان با پای دل در هر کجا که هستید نیت نموده و خود را به حرم رضوی برسانید و با فاتحه و صلوات و تلاوت قرآن، هدیه‌ای به روح مطهر حضرت اهدا فرمایید.

ضمنا چنانچه تمایل داشته باشید از طرف اموات نیز این زیارت انجام شود، می توانید در درخواست خود، قید کنید که از طرف مرحوم یا مرحومه …. انجام شود.

جهت ثبت درخواست خود میتوانید از طریق بخش نظرات همین پست مشخصات خود را ثبت کنید و یا از طریق سامانه پیامکی ۳۰۰۰۵۰۹۰۵۰۰۴۹۲ مشخصات خود را پیامک کنید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

94 − = 86

درس اخلاق زیارت نیابتی درس اخلاق
logo-samandehi
error: حق تألیف را رعایت کنید