کد خبر : 30604
تاریخ انتشار : شنبه 28 فروردین 1400 - 21:44
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای توصیه آیت‌الله توکل به تلاوت قرآن در ماه مبارک رمضان بسته هستند

توصیه آیت‌الله توکل به تلاوت قرآن در ماه مبارک رمضان

توصیه آیت‌الله توکل به تلاوت قرآن در ماه مبارک رمضان

آیت‌الله توکل به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان ضمن توصیه به بهره از فرصت زمانی این ماه مبارک، به تلاوت قرآن در این ماه تاکید کردند.

[box type=”shadow” ]آیت‌الله توکل به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان ضمن توصیه به بهره از فرصت زمانی این ماه مبارک، به تلاوت قرآن در این ماه تاکید کردند.[/box]


توصیه آیت‌الله توکل به تلاوت قرآن در ماه مبارک رمضانبه گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دست نوشته‌های معارفی امیرمحسن سلطان‌ احمدی:آیت‌الله سید رحیم توکل از استادان برجسته اخلاق، امروز شنبه ۲۸ فروردین ماه ۱۴۰۰ شمسی در ابتدای برنامه یاد خدا به مناسبت ماه مبارک رمضان توصیه‌‌هایی بیان کردند، که در ادامه آن را بخوانید.

توصیه به تلاوت قرآن در ماه مبارک رمضان

از فرصت ماه مبارک رمضان استفاده کنید. بدانید در این ماه خواندن یک آیه، یک ختم قرآن است. خواب‌هایتان در این ماه عبادت است، نفس‌هایتان در این ماه تسبیح است.

در ماه مبارک رمضان عزیزان حتماً حتماً حداقل یک ختم قرآن را داشته باشید که در روایات آمده که بعد از هر ختم قرآن یک دعای مستجاب پیش خدا دارید.

انسان هر لفظی از قرآن -نه هر کلمه – را که بخواند و معنی آن را هم بلد نباشد، به هر لفظی یک درجه می‌دهند و یک گناه را پاک می‌کنند و یک ثواب هم وارد می‌کنند. اما اگر معنی را بلند باشد به هر لفظی ده درجه می‌دهند و ده گناه را پاک می‌کنند و ده تا ثواب هم وارد می‌کنند هر دوی اینها رفع مانع و ایجاد مقتضی است.

اهمیت بهره از فرصت زمانی حضور در ماه مبارک رمضان

خداوند هم لطف فرمودند که ما را باز سر سفره ماه مبارک رمضان دعوت کرده‌اند، پس از این فرصت استفاده کنید و بدانید که معلوم نیست تا آخر این ماه زنده باشیم و یا اینکه سال بعدش هم معلوم نیست باشیم، پس اکنون که ما را سر سفره دعوت کرده‌اند، تا بلندمان نکرده‌اند استفاده کنید.

پدیدآورنده:

به‌کوشش: امیرمحسن سلطان احمدی

www.soltanahmadi.ir

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.

درس اخلاق زیارت نیابتی درس اخلاق
logo-samandehi
error: حق تألیف را رعایت کنید